Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request Madsldr


Madsldr

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:190570809

 

Hvorfor skal du unbannes:  jeg synes at 2 dage lige er groft nok da jeg endeligt bare siger som en tiger.

Jeg er udmærket godt klav over jeg har fået mange advarsler men brænder stadig efter at komme tilbage igen.

Beklager meget til Store og Opk at jeg sagde som en tiger ved dem, Vh Madsldr.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du godt er klar over de mange advarsler du har fået, hvordan kan det så komme som et chok, at du så også efterfølgende bliver banned for det?

 

Du har jo tydeligvis et problem med micspam, som du ikke virkede til at forstå før jeg valgte at udelukke dig.

Tag din straf, som du nu har fået. Jeg vil mene det er billigt sluppet.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, Madsldr skrev:

Som du også kan se jeg skriver "Jeg er udmærket godt klar over jeg har fået mange advarsler men brænder stadig efter at komme tilbage igen."

Tag det i betrækning at det ikke forstyrrede nogle undtagen dig og Store...

 

Så alle de spillere som har kaldt case over det før i tiden, blev ikke forstyrret eller hvordan skal jeg forstå det?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, OpK skrev:

 

Så alle de spillere som har kaldt case over det før i tiden, blev ikke forstyrret eller hvordan skal jeg forstå det?

Så tror jeg lidt du har misforstået noget fordi jeg er ikke blevet kontaktet 1 gang af jer der har called case, det er udelukkende dig og Store der har broket sig uden for case.

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså man kan sige sådan, ligemeget om det er en spiller eller en staff, er det vel stadig reglbrud?

 

Og selvfølgelig har der været case på det før, ellers havde du ikke fået advarsler for det.

 

Der var ikke en case på det den dag du blev bannet nej, men du vælger stadig at gøre det midt i spawn, foran 2 staffs som har givet dig advarsler?

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Madsldr skrev:

Så tror jeg lidt du har misforstået noget fordi jeg er ikke blevet kontaktet 1 gang af jer der har called case, det er udelukkende dig og Store der har broket sig uden for case.

 

@DEAGLEMEISTER siger da han tydeligt kan huske, at du specifikt blev bedt om ikke at gå rundt og lave "løvebrøl" (Som der blev kaldt case over), mens han også selv rendte rundt og micspammede lidt.

 

Du har fået så mange chancer at det faktisk er chokerende du først har fået ban nu, tag din straf som en mand.

Skriver til Mikk omkring din request, så må vi tage den derfra.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Store skrev:

Du er da blevet advaret? Ellers havde du da ikke skrevet på din unban request at du ved du er blevet advaret?

https://gyazo.com/eeec3a75d86a637d02d829143c4ca228

Sig mig læser du ikke hvad jeg skriver det var da utroligt det kunne være vi skulle tage den her over discord da du tydeligvis ikke kan forstå jeg skriver.

" tror jeg lidt du har misforstået noget fordi jeg er ikke blevet kontaktet 1 gang af jer der har called case, det er udelukkende dig og Store der har broket sig uden for case."

Det betyder at der ikke har været nogle der har called case og i så er goto og sagt jeg skulle stoppe.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.