Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage på admin


Benjamin peter

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: Bølle benja
Staff ingame navn: Rapps
Dit SteamID: STEAM_0:0:72996461
Staff SteamID: STEAM_0:0:424369278
Forklar situationen: Betjente siger der er en eksplosoin uden der er det og derfor kommer de ind så det var fail derfor får jeg alle ting tilbage og får refunt men ikke nok får 361k For 4 fulde fryserer og 4 pakker meth og det i mit inv som i kan se i video
Bevis:https://medal.tv/clips/43737305/d1337zCNaUWk

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter en større omregning ud fra hvad jeg kan se i din video, kan jeg godt se du har fået for lidt, men det hjælper ikke at du vælger og lyve, for at få mere.

 

Du blev ved med at sige i videoen at man kunne se alle frysere var fulde, det kan man ikke, jeg blev med at sige til dig at jeg kun kan refundere det som jeg selv kan se og bevise, men det havde du ikke lyst til at forstå.

Screenshot_3.png.11ca64af3ca18d8c6ff952094c75a445.png

 

Og hvorfor har du ikke taget kontakt efter vores case, hvis du følte det ikke var nok, i stedet for at lave en klage?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige meget hvad, så skal du have dine penge, for du er selvfølgelig blevet raided uden en grund, jeg siger til dig til sidst, hvor jeg er sikker på min udregning var korrekt, at du ikke kommer til at få mere, fordi jeg ikke kan se i din video, at der er noget extra. Du bliver ved med at modsige mig, og lyve til sidst, så i stedet for at vi skal stå og diskutere den længere ud, lukker jeg den der. Men du som spiller, har altid mulighed for at fuldkommen ignorerer hvad jeg siger, og kalde på en anden, eller kontakte mig ingame efter.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.