Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage


El Capitan

Recommended Posts

Dit ingame navn: MR CHANG WANG
Staff ingame navn: Cqmbo
Dit SteamID: STEAM_0:0:90526161 
Staff SteamID:  STEAM_0:0:177761288
Forklar situationen: ja det starter med at der er en blå bil der køre efter mig, den køre lige ved siden af mig, så den presser mig op på fortovet. jeg får en bøde på 4k, jeg forklare betjent det hele men vælger at flygte og calle case, så kommer Cqmbo jeg viser ham en video med det, han mener at jeg er med til at køre ulovligt og min egen skyld. efter det truede han at han vil jaile mig, for at spilde hans tid. synes sgu det er dårlig håndtering
Bevis:

spar jeres tid og sprol frem til 2:35

// Kiwi Z 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

 

Du caller over du får en failbøde af Unicornlevel fordi du kører op på fortovet, du bliver presset af en anden bil kan jeg godt se, men betjenten gør ik noget forkert i at stoppe dig idet han ser dig kører op på fortovet. Den blå Nissan GTR rammer dig ikke. I stedet for at fortsætte kunne du have valgt at stoppe og lade den blå Nissan GTR overhæle dig. Men du vælger fortsætte med at køre fremad hvor du så rammer ind i hegnet som politiet havde sat op. 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Cqmbo skrev:

Hej

 

Du caller over du får en failbøde af Unicornlevel fordi du kører op på fortovet, du bliver presset af en anden bil kan jeg godt se, men betjenten gør ik noget forkert i at stoppe dig idet han ser dig kører op på fortovet. Den blå Nissan GTR rammer dig ikke. I stedet for at fortsætte kunne du have valgt at stoppe og lade den blå Nissan GTR overhæle dig. Men du vælger fortsætte med at køre fremad hvor du så rammer ind i hegnet som politiet havde sat op. 

men det kan ikke være min skyld, jeg vælger at køre op på fortovet når han presser mig der op imod, men det er ikke det eneste jeg klager over. hvis du lige læser staff klagen engang til, så kan du se jeg klager over noget mere
d

havde også snakket med store op det, og han mente også det ikke var i orden jeg skulle havde en bøde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg sagde til dig, jeg kunne have givet dig et jail på 300 sec fordi spilder min tid ved at sige at du bliver ramt en den blå Nissan GTR og at du kun snittede hvor du så viser mig en video af hvor du ik bliver ramt af den blå Nissan GTR og at du faktisk var næsten helt oppe på fortovet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Cqmbo skrev:

Som jeg sagde til dig, jeg kunne have givet dig et jail på 300 sec fordi spilder min tid ved at sige at du bliver ramt en den blå Nissan GTR og at du kun snittede hvor du så viser mig en video af hvor du ik bliver ramt af den blå Nissan GTR og at du faktisk var næsten helt oppe på fortovet. 

jeg rettede også mig selv i casen, ved at sige jeg kørte der op. kan ikke se hvordan jeg spilder din tid?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Cqmbo skrev:

Hvis du har rettet dig er din mic ik gået igennem det kan være du har glemt at trykke på den knap du snakker på eller du har ramt din mute knap til din mic.

nu synes jeg bare du dum at høre på og lyver, har ikke video bevis på vi sidder og snakker om det, men du kan selv godt huske det. det er også der du begynder at kalde mig fatsvag, men lad os se og vente til hvad ZeNoxXi har at sige.

Link til kommentar
Del på andre sites

58 minutter siden, Cqmbo skrev:

Jeg spørg dig hvem du er da skriver til mig PB på discord, jeg ville bare vide hvem du var. Og BTW da du skrev sad jeg bare og snakkede med nogle venner på en discord. 

BTW? kan det ikke være ligegyldig, hvem jeg er. du ved godt hvad jeg mener. jeg skrev til de staffs der sad inde på stavox discord. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg skal lige forstå, hvad det er du klager over her. I starten var det dårlig håndtering af en fejlbøde, men du har selv skrevet, at du valgte at køre op på fortorvet. Så det er vel ikke tilfældet?

Så klager du over, at han spørger hvem du er, hvor han siger, at han blot ikke genkendte dig, og derfor spurgte. Det er vel fair nok. Det er dig som vælger at skrive privat til vores staff. Ønsker du kontakt, har vi mange andre kanaler end privatbeskeder på discord du kan anvende.

Så måske du lige kan give en opsummering af, hvad det er du stadig klager over.

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Dynn skrev:

Jeg skal lige forstå, hvad det er du klager over her. I starten var det dårlig håndtering af en fejlbøde, men du har selv skrevet, at du valgte at køre op på fortorvet. Så det er vel ikke tilfældet?

Så klager du over, at han spørger hvem du er, hvor han siger, at han blot ikke genkendte dig, og derfor spurgte. Det er vel fair nok. Det er dig som vælger at skrive privat til vores staff. Ønsker du kontakt, har vi mange andre kanaler end privatbeskeder på discord du kan anvende.

Så måske du lige kan give en opsummering af, hvad det er du stadig klager over.

Det klagen handler om er at jeg får en bøde for at blive presset op på fortovet, som kan ikke være min skyld. Hvis jeg ikke kørte der op, ville det ende i et trafikulykke, så det kan ikke være min skyld. Jeg får en bøde, vælger Call staff han siger jeg er selv uden om det, og vælger med at true mig med en straf for at spilde hans tid.

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Kiwi Z skrev:

Det klagen handler om er at jeg får en bøde for at blive presset op på fortovet, som kan ikke være min skyld. Hvis jeg ikke kørte der op, ville det ende i et trafikulykke, så det kan ikke være min skyld. 

Kunne du ikke bare have bremset?

 

17 minutter siden, Kiwi Z skrev:

vælger Call staff han siger jeg er selv uden om det, og vælger med at true mig med en straf for at spilde hans tid.

Det virker heller ikke som den rigtige måde at håndtere din case, hvis du har været oprigtig i din sag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du callede over en failbøde. Hvor jeg så vælger at tage en snak med ham betjenten for at få hans side af historien. han siger så at du får en bøde for at køre helt op på fortovet og køre ind i hegnet. Du siger så efter at du blev kørt ind i og du kun snittede fortovet. Du siger så at du har video på det i videoen som du viser mig kan jeg se at du ikke bliver kørt ind i og at du faktisk er helt oppe ramme ind i politiet hegn. 

Jeg fortæller dig så at det er spilde min tid ved sidde og fortælle mig noget ingame hvor du så vælger at vise et styk video som modbeviser det lige har siddet og sagt til mig ingame. Jeg fortæller dig så at det kan give et jail for at spilde staff tid.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du starter ud med at fortælle Cqmbo noget, og du så viser noget video der ikke stemmer overens med det du lige har fortalt, er det klart at Cqmbo fortæller dig, at du kunne få jail for at spilde hans tid.


Betjenten gør ikke noget forkert i situationen, da han bare går ud fra hvad han har set.

Jeg synes dog ikke, at du skulle have en bøde i situationen, fordi det ikke helt er din skyld er du kører op på fortovet, nu hvor jeg også tænker delay ift. at kunne nå at bremse osv. Det virker til at bilen rent faktisk rammer din hitboks og skubber bilen op på fortovet.

 

Edit

Da ingen har kommenteret på mit svar, går jeg ud fra at alle er enige.
Jeg tager en snak med Cqmbo omkring det, og til en anden gang vil jeg godt bede dig Kiwi, om kun at skrive ting som har relevans for klagen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.