Hop til indhold
Stavox
  • 4

Oplever du problemer med Stavox Content Downloader?


Emoyly
 Del

Spørgsmål

Hej. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke problemer du oplever med Stavox Content Downloaderen.

Ved at der er en del der får en fejl med noget "settings.json" lort, men ville gerne finde lidt dybere ud af hvad der går galt.

 

Skriv gerne problemer du oplever som et svar til denne post. Hvis nogen allerede har skrevet om samme problem du oplever, kan du upvote deres svar.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg var i en Supportsag her i går med en som ikke kunne få sin downloader til at virke.

Når han startet downloaderen, kom der netop en fejl frem som nævnte noget med "settings.json" fil, derefter prøvede vi så at få ham til at slette den fil, og prøve igen, men så kom samme fejl frem igen.

Så prøvede vi at få ham til at slette downloaderen, download en ny kopi, og så deaktivere Windows Defender imens den downloadet, og det så ud til at virke derefter.

 

Så jeg tror at oftest at de fleste fejl med tilfældige filer, måske skyldes stort set alle antivirusprogrammer som blokere for at det kan downloade ordenligt færdig.

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.