Emoyly Skrevet Februar 10, 2021 Del Skrevet Februar 10, 2021 Hej. Jeg kunne godt tænke mig at høre om der stadig er folk der oplever problemer med vores Discord server? Altså ikke Discord i sig selv, det kan vi jo ikke gøre så meget ved, men mere specifikt vores Discord bot og funktioner. Gang rum, channel chats, etc. Skriv gerne problemer du oplever som et svar til denne post. Hvis nogen allerede har skrevet om samme problem du oplever, kan du upvote deres svar. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Kasper Besvaret Februar 10, 2021 Del Besvaret Februar 10, 2021 Kunne man ikke added en kommand til at tilføje folk til ens gang rum så man ikke beøver at gå ind på discord.stavox.dk men bare kan skrive "!add @Sejperson" i kommandoer? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Lolly Besvaret Februar 11, 2021 Del Besvaret Februar 11, 2021 (rettet) folk som ikke er verified kan ikke se nyheder og information Redigeret Februar 11, 2021 af Lolly Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kagen Besvaret Februar 10, 2021 Del Besvaret Februar 10, 2021 Kan ikke se mit eget rum (Gang rum) 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Aske Besvaret Februar 10, 2021 Del Besvaret Februar 10, 2021 Channel chats registrer ikke altid når spillere leaver dem. Har haft enkelte problemer med channel chats i der tilhører gang-rum 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Emoyly Besvaret Februar 10, 2021 Forfatter Del Besvaret Februar 10, 2021 2 minutter siden, Kasper skrev: Kunne man ikke added en kommand til at tilføje folk til ens gang rum så man ikke beøver at gå ind på discord.stavox.dk men bare kan skrive "!add @Sejperson" i kommandoer? Du kan oprette et forslag her Denne tråd er her for jeg kan få et overblik over like tekniske problemer. Hører hele tiden folk klage over ting ikke virker, så vil bare have en nem måde at tilgå alle problemerne på 🙂 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Chimsi Besvaret Februar 11, 2021 Del Besvaret Februar 11, 2021 Kan slet ikke linke min discord Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MRBennetsen✔ Besvaret Februar 11, 2021 Del Besvaret Februar 11, 2021 Kan somehow ikke verify, men tænker det er en fejl 40. 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 sisse Besvaret April 23, 2022 Del Besvaret April 23, 2022 kan somehow heller ikke verify, -Lindevall#4004 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Marcus Besvaret April 26, 2022 Del Besvaret April 26, 2022 kan somehow heller ikke verify 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Emoyly
Hej. Jeg kunne godt tænke mig at høre om der stadig er folk der oplever problemer med vores Discord server?
Altså ikke Discord i sig selv, det kan vi jo ikke gøre så meget ved, men mere specifikt vores Discord bot og funktioner. Gang rum, channel chats, etc.
Skriv gerne problemer du oplever som et svar til denne post. Hvis nogen allerede har skrevet om samme problem du oplever, kan du upvote deres svar.
Link til kommentar
Del på andre sites
9 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts