Hop til indhold
Stavox

[Solved] Trixx job og admin abuse


Banana

Recommended Posts

Dit ingame navn: Bananna
Staff ingame navn: Trixx
Dit SteamID: STEAM_0:0:189044768
Staff SteamID: STEAM_0:1:87250278
Forklar situationen: Jeg har kos sammen med mathias i byen (butik #2) hvor Trixx før har prøvet på at politi raide os, denne gang stod han foran vores dør men så lang fra jeg kunne sigte på min dør, han valgte dog også at skyde mod os uden rigtig nogen grund da jeg ikke havde gjort ham noget i dette rp scenarie hvor han så skyder på vores grund som betjenten (dette er ulovligt da han ikke havde grund til det) han warranter så med grunden KOS+ sigter på politiet (sigtede og skød først da warranten var lavet). Jeg caller case for Trixx job abuser (sigtede jo ikke på dem og han skød på vores grund uden nogen grund til at skyde) Nichzar tager min case hvor jeg blir skudt og arrestet, i fængslet siger han jeg sigtede hvor jeg så sagde jeg ikke gjorde, så tp´ede en anden staff her hen (Matti) hvor Matti siger hva så, Nichzar svare med bananna gider ikke forstå det du sigter i en betjent retning at han godt må skyde mig, matti eller Nichzar siger så "hvis du sigtede på en betjent i virkeligheden ville du så ikke blive skudt?" jeg svare så som jeg plejer når folk tager DarkRP til irl. Det er darkrp ikke rp fivem rp da staffs også sagde/siger dette, Trixx flyver mig hen og giver mig jail for at spilde staffs tid 

Bevis:  Jas sir.
https://medal.tv/clips/43647172/d133706Nhzv5

https://medal.tv/clips/43646695/d1337C2JFho3

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Banana.

Du står og sigter imod mig med KOS, dette giver mig grundlag til, at skyde. Da i er til fare for andre borgere, og mig.

Jeg har ingen andre udveje end, at skyde, da i står 2 mennesker med våben fremme, og jeg vil 100% dø hvis jeg rusher med en tazer.

Du burde udemærket godt klar over, at sigte imod vs på tælles som det samme.

 

Du havde ingen intention om at ændre din mening i casen, og spildte vores tid.

Jeg har flere erfaringer med dig, som kalder case uden rigtigt grundlag, du slipper aldrig din mening, og vælger oftest at diskutere i op til 30 minutter før du giver slip.

 

Derfor valgte jeg, at give dig et 300s jail for at spilde vores tid.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Trixx skrev:

Hey Banana.

Du står og sigter imod mig med KOS, dette giver mig grundlag til, at skyde. Da i er til fare for andre borgere, og mig.

Jeg har ingen andre udveje end, at skyde, da i står 2 mennesker med våben fremme, og jeg vil 100% dø hvis jeg rusher med en tazer.

Du burde udemærket godt klar over, at sigte imod vs på tælles som det samme.

 

Du havde ingen intention om at ændre din mening i casen, og spildte vores tid.

Jeg har flere erfaringer med dig, som kalder case uden rigtigt grundlag, du slipper aldrig din mening, og vælger oftest at diskutere i op til 30 minutter før du giver slip.

 

Derfor valgte jeg, at give dig et 300s jail for at spilde vores tid.

så havde du vel nok skudt på mig i stedet for jorden/gulvet og nej da jeg sigter på min dør havde du ikke grundlag til at skyde og eller komme med den extra warrant grund "sigter på poltii", jeg kunne jo også vise den video hvor man kunne se jeg IKKE sigtede på dig, jeg er ikke til fare for andre borgere hvis jeg sigter på en dør og smart door der faktisk var imellem døren og mit crossair 
selvfølge ændrede jeg ikke min mening da jeg jo havde video på jeg havde ret så vil jeg da ikke give modparten ret hvis en video kan modbevise den person
jeg diskutere kun så længe jeg tænker jeg har ret, hvis jeg har video på jeg har ret (det havde jeg jo), du kunne bare lade vær med at tp her hen hvis du ikke gad være der?

jeg spildte ikke jeres tid da jeg jo kunne komme med en video der viste jeg havde ret? og at du som politi bruger dine våben på en anden måde end du burde, laver warrants med extra ting som ikke skete.
rettelse:
du ændrede vist heller ikke helt din mening selvom der var en video der modbeviste dig så hvorfor skulle en normal spiller gøre det?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Banana skrev:

så havde du vel nok skudt på mig i stedet for jorden/gulvet

Skød direkte efter dit ansigt, du stod bag en skudsikker prop.

 

Jeg gider endelig ikke spilde mere af min tid på at diskutere med dig.

 

Du sigtede imod mig, dermed grundlag til skud, derefter warrant.

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutter siden, Trixx skrev:

Skød direkte efter dit ansigt, du stod bag en skudsikker prop.

 

Jeg gider endelig ikke spilde mere af min tid på at diskutere med dig.

 

Du sigtede imod mig, dermed grundlag til skud, derefter warrant.

Tror sku ik det er så smart at lyve om en skud sikker prop, der var da ikke en?

det er okay du ikke gider bruge din tid på det viser bare hvor meget du tager en klage seriøst

sigtede stadig på min dør?

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløjsa, nu hvor mit navn er blevet nævnt, og du ikke forstår, hvad Trixx fortæller dig, så kan jeg prøve at skære det ud i pap for dig.

Hvis du generelt sigter i retningen mod en politibetjent, så giver det ham ret til at skyde på dig.
 

Nu tænker du sikkert; "Hvorfor, jeg sigter jo slet ikke på betjenten?" Korrekt, dog så er det rigtig svært, at tolke hvem du reelt sigter på. Hvis vi staffs skal tage samtlige cases, omkring at du ikke direkte sigtede på en spiller, så ville vi ikke have andet at lave. 
En god tommelfinger regel er altid, at hvis en person sigter i din generel retning, så giver det dig ret til at skyde ham.

Jeg synes, at du skal stoppe med at klage, da du når har hørt 3-4 staffs perspektiver af sagen, og vi mener alle det samme. Det er komplet spild af tid. Så jeg synes personligt, at vi skal vente til @ZeNoxXikommer med en konklusion. Det ville i hvert fald være det letteste.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.