Hop til indhold
Stavox
  • 0

Lag.


Pleb

Spørgsmål

Hej.

 

Jeg har førhen ikke gidet at spille GMOD på min nye pc på grund af lag. Men jeg vil gerne have det fixet.

 

Jeg forstår ikke mit problem, og ja jeg har opdateret alle drivers.

Derudover har jeg 32gb 3200mhz ram. Så det kan heller ikke være det.

 

Jeg har et RTX 2070 Super sammen med et AMD 7 3700x. 

 

Forstår simpelthen ikke hvordan der stadig kan forekomme meget lag.

 

Jeg har prioriteret mit spil.

 

Det forekommer for det meste når jeg kører bil. Ellers har jeg 200+ FPS, og 80+ i byen

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

Garry's Mod er ikke optimeret til nyere maskiner, Garry's mod kører meget single core, hvor den kun fokusere på en/få kerner, med høj hastighed. Der er ikke meget at gøre ved det pt. Var ved at kigge rundt på internettet efter simulationskerner, som kombinerer alle kerner til en kerne, virtuelt, så man på den måde kan håndtere alt, men uden held. Ved heller ikke om det er muligt, men hey er ved at blive uddannet i det, så mby. Men igen, GMOD + Nye maskiner = Ikke så god performance. Det eneste du kan gøre er at justere dine indstillinger. Multikerne-Gengivelse er multicore-rendering el.lign., så hav det til, så bruger den lidt af de andre. Hvis det kun er når du kører bil, så ved jeg sgu ikke helt. Altså nu snakker vi freeze ikke Lag vel? Altså dit spil fryser, eller du får FPS drops, ikke at du har lag-backs o. lign?

 

Husk at have dit spil på 64-bit, og ikke x86/32 bit, eller bare den standarde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, MRBennetsen✔ skrev:

Garry's Mod er ikke optimeret til nyere maskiner, Garry's mod kører meget single core, hvor den kun fokusere på en/få kerner, med høj hastighed. Der er ikke meget at gøre ved det pt. Var ved at kigge rundt på internettet efter simulationskerner, som kombinerer alle kerner til en kerne, virtuelt, så man på den måde kan håndtere alt, men uden held. Ved heller ikke om det er muligt, men hey er ved at blive uddannet i det, så mby. Men igen, GMOD + Nye maskiner = Ikke så god performance. Det eneste du kan gøre er at justere dine indstillinger. Multikerne-Gengivelse er multicore-rendering el.lign., så hav det til, så bruger den lidt af de andre. Hvis det kun er når du kører bil, så ved jeg sgu ikke helt. Altså nu snakker vi freeze ikke Lag vel? Altså dit spil fryser, eller du får FPS drops, ikke at du har lag-backs o. lign?

 

Husk at have dit spil på 64-bit, og ikke x86/32 bit, eller bare den standarde.

Ja jeg får mere freeze og ikke lags, det har du ret i.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.