Hop til indhold
Stavox

Samlede highlights fra Stavox #7


MRBennetsen✔

Recommended Posts

30 minutter siden, Lomholt skrev:

Blev lidt i tvivl og det var en 3D printer eller en robotstøvsuger du havde i baggrunden,

men ellers udmærket video 🙃

3D printer. 😉

 

Ser efter om der er nogle silent fans til dem, som ikke lyder som et fly der letter, og det resulterer så også i at min fugl tier stille.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, MRBennetsen✔ skrev:

🙂

Ender 3 pro. Ville gerne betale de ekstra 40 kr for de federe features. Kører med 1,75 PLA fra Spectrum, 0,4mm nozzle. Kan godt lide idéen med at man kan købe/printe opgraderinger selv. 🙂

Har selv ender 3 og ender 3 v2 og fuck den sidste er stille

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Phillip Smith skrev:

Har selv ender 3 og ender 3 v2 og fuck den sidste er stille

Nu sidder min så også på 150 speed. xD

 

Det smarte ved Ender serien, er at garantien dækker alt, hvis de kan se det er en mekanisk fejl, og ikke en fejl 40. Så man kan roligt skifte ting o. lign. uden at din garanti ryger, hvilken også var grunden til at Creality var vejen jeg gik, og så prisen på 1800 inkl. fragt fra Frankrig.

 

Skal også have sat Octoprint op, men har kun lige haft den i 2-3 uger, så lærer stadig. 😉

 

Elsker den store strømforsygning, så den ikke siger en såkaldt skid, det eneste der larmer er den lille blæser ved nozzlen, grundet den sidder på 100% som standard. Til dens forsvar printer jeg med 210 celsius, og 60 bed. Har ikke stødt på nogen problemer endnu, så syntes alt er fint indtil videre, det er trodsalt min første 3D-Printer. Det er også bare langt federe selv at kunne designe samt printe ting. Min laptop stand er et 12-timers print, med indgraveret navn osv. Elsker den maskine. 🙂

 

Den må du faktisk gerne få, har hakket den og lavet lidt om. hehe.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.