Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request


Admiral Aladeen

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:457305999

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil gerne unbannes, fordi jeg ved ikke hvorfor jeg er blevet banned fra stavox i 2 dage. Der står jeg har RDM + LTAP, og jeg ved ikke hvornår jeg har RDM nogen uden nogen grund. Hvis jeg ikke kan blive unbanned, vil jeg gerne hører grunden til jeg blev banned.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Aladeen.

Jeg fik igår en case med en person som var blevet skudt af dig som borgmester over ved Lejlighedscafèn, han fortæller noget i retningen af at han vist havde sagt noget til dig *noget med at du ikke skulle pege på ham med din pistol*, og at du så valgte bevidst at skyde ham derefter.

Jeg TPer så til hans scene, og ser at du har skudt ham med din borgmester pistol, og er derefter leavet cirka 30-40 sekunder efter at du havde skudt ham, hvilket fra min synsvinkel virker lidt som at du havde bevidst RDMet, og så vælger at disconnecte kort efter for at undgå straf.

 

Vil selvfølgelig gerne hører din side af sagen, og måske en forklaring på hvorfor du skød ham, og så tilfældigvis logger af fra serveren kort efter at dette er forgået?

 

//Hilsen Sand.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg skudt ham, og det var også forkert at gøre som en borgmester af stavox. Dog leavede jeg ikke for at kunne undgå straffen i at blive straffet, men fordi jeg ikke kunne spille mere tid i går aftes. Det startede da han"snitched" til politiet om jeg havde peget pistol på ham, hvor så jeg får en bøde på 2000. Derefter jeg havde fået bøden, går jeg ind i hans cafe og står derinde, da jeg så var på vej ud af cafeen skulle han lige til at låse dørene så jeg ikke kunne komme ud og var fanget, men inden han nåede at gøre det... skød jeg ham. Det vil nok have været bedre hvis jeg skød ham som tyv eller noget andet kriminelt istedet for borgmester på tidspunktet.

 

//Hilsen Admiral Aladeen

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Aladeen.

Tak for at du gav en lille forklaring, og det er godt at du selv indrømmer at du nok ikke skulle have skudt ham, og det kan selvfølgelig godt være at du ikke havde mere tid at spille i, og derfor leavet, ikke for at undgå straf.

Så jeg har revurderet dit ban, og ud fra at du godt kan indse den fejl med RDM og undskylder, så tænker jeg godt at du kan få unban nu, efter du har overværet det meste af dit oprindelige bans tidsramme.

 

Dit ban vil indenfor kort tid blive ophævet dit ban.

Så du må have en fortsat god dag. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.