Hop til indhold
Stavox

[Solved] LARS LØMMEL - Forlader RP med noclip for at bygge


Aqmed Miller

Recommended Posts

Dit ingame navn: ULTRA SPINNER

Dit SteamID: STEAM_0:0:194513547


Staff ingame navn: LARS LØMMEL
Staff SteamID: STEAM_0:1:187659710


Forklar situationen: Jeg kommer kørende, hvor LARS LØMMEL rammer min bil i forkerte vejbane vel og mærke, jeg vælger så at forsætte efter ham for at høre hvad helvede han har gang i, han vælger så at stoppe op ude ved græsarealet, hoppe ud af sin bil og flyve op i noclip for at bygge, midt i at der er noget RP i gang.
Bevis: https://medal.tv/clips/43227960/Hdm5KNIQpiq5

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mads 

 

Du har fuldstændig ret i hvad du siger. Jeg har haft misforstået situationen, jeg hørte godt du kaldte mig noget grimt men lagde som sådan ikke så meget i det. Jeg vælger derfor at forsætte min kørsel da jeg skal hen og bygge sammen med Opk. Jeg køre hen til mit bygge område og ser at du køre ind i mig, jeg kommer til at handle lidt for hurtigt og trykker på min noclip knap. Det er 100% min fejl da jeg misforstår situationen, jeg havde ikke regnede med at det var en RP situation du ville fortsætte med. Jeg lagde godt mærke til du fulgte efter mig, jeg troede dog ikke det var en situation du ville handle på. 

 

Jeg beklager meget min dårlige orientering over situationen, det var ikke for at "flygte" for RP, men blot fordi jeg gerne ville bygge videre.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Mads E. skrev:

Jeg er glad for at du indrømmer din fejl, så ved jeg da at du har fundet ud af at du har dummet dig. Og forhåbentligt ikke gør det igen.

Jeg indrømmer blankt at jeg har begået en fejl ( Det er jo menneskeligt at fejle ), jeg har misforstået situationen fuldstændigt. Det er selvfølgelig noget der ikke kommer til at gentage sig.

 

- God dag til alle der læser, og dig Mads ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for klagen,

I ser ud til at have løst det fint selv.

 

Tænk på at de er nye staffs, de skal lige finde ud af hvordan det hele fungerer, med alle de nye ting man kan som staff. Så der vil ofte forekomme lidt fejl hist og her, som man så lærer af.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.