Hop til indhold
Stavox

[Solved] staffklage på LARS LØMMEL


skoda

Recommended Posts

Dit ingame navn: Pacman
Staff ingame navn:LARS LØMMEL
Dit SteamID840818435
Staff SteamID: 187659210
Forklar situationen: Mig og min ven JonasCept bruger nos for at komme op på PD taget, vi har været deroppe med NOS før uden problemer (der står ikke nogle steder i regler noget om NOS så vi må jo tilsyneladende godt) og så popper LARS LØMMEL op og klager om "failrp" og hiver os ned, hvori han istedet kunne have pænt sagt at vi helst skulle gå ned og det forstyrrer også selvom ifølge F1 regler vi gerne må. INFO jeg er meget bevidst om de regler jeg brød ved at klage om LARS LØMMEL i advert men det er en anden sag.
Bevis: Har ikke selv optaget det men JonasCept og lars lømmel og OPK kan godt sige lidt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Btw selvom der står i forum FaQ at man skal tænke sig om med NOS og der er nogle steder man ikke må så betyder det ikke at alle læser det og jeg kan ikke bruge "måske" eller "du må godt men alligevel ikke" til noget. det skal stå i regler eller ej

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Pacman 

 

Jeg vælger at hive fat i dig da jeg ser du Noser op på taget, jeg bedømmer så at det var for vildt og at du ikke skulle flyve op på taget. Jeg vælger derefter at sige til dig " Lad hver med at NOS op på taget" og smutter tilbage til min case. Derefter begynder du at skrive i -/reklame at jeg ikke skal være staff og at jeg ikke kan reglerne.

 

Jeg vælger så sammen med OpK og Rapps at hive fat i dig da det tydeligvis genre dig at jeg har taget dig ned for taget. Du høre ikke efter når vi prøver at forklare dig hvorfor vi har gjort som vi har gjort, og derefter vælger OpK at give dig Ban.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Lars Lømmel skrev:

Hej Pacman 

 

Jeg vælger at hive fat i dig da jeg ser du Noser op på taget, jeg bedømmer så at det var for vildt og at du ikke skulle flyve op på taget. Jeg vælger derefter at sige til dig " Lad hver med at NOS op på taget" og smutter tilbage til min case. Derefter begynder du at skrive i -/reklame at jeg ikke skal være staff og at jeg ikke kan reglerne.

 

Jeg vælger så sammen med OpK og Rapps at hive fat i dig da det tydeligvis genre dig at jeg har taget dig ned for taget. Du høre ikke efter når vi prøver at forklare dig hvorfor vi har gjort som vi har gjort, og derefter vælger OpK at give dig Ban.

 

 

 

Det var ikke for vildt. Jeg (som fører af bilen) kiggede mig grundigt omkring før, jeg valgte at NOS op på taget (Der var kun Pacman og jeg i bilen, og ingen omkring os). Jeg NOS'er meget omkring på Serveren nu hvor NOS-Abuse er fjernet på "F1/Serveren". Det var hans valg ikke at lytte til jer, men i det mindste så forklar det bedre næste gang end du kommer flyvende og siger "Henvend dig i OOC" eller "Jeg siger at du ikke må, og så er den ikke længere". 

 

De regler der bliver nævnt på "FaQ" burde tilføjes under "F1" som sagt. Så bliver der forhåbentligt ikke så mange cases som denne, i fremtiden.  :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er enlig irrelevant hvem der er i nærheden, osv. Lars dømte at jeres brug af nos var nok, og bedte jer om at stoppe, at i så vælger og bruge vores /advert kommand til at skrive ting som ikke er relevant til rp, gjorde at vi tp'et over til @skoda, for at forklare ham at han skal stoppe.

 

Det ender så ud i en større diskution, der kræver at jeg ber Opk om at komme over til os som giver dig ban i 1 dag, da du nægter og indforstå dig med at det der står i vores FAQ på forumet er gyldigt ingame, og ville absolut kun føgle servern's F1 liste, selvom flere af vores staff-team sagde at du skulle.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er korrekt, at det ikke står i reglerne, men du fik jo heller ikke nogen straf for det, så hvad er problemet?

Når Lars har sagt til dig at du ikke skal nos der op, så er der vel en grund til det, og så skal du bare lade vær. Det hjælper ikke at blive utilfreds i advert.

 

At du så får ban efterfølgende er en anden sag.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Som ZeNoxXi skriver så har jeg jo en grund til at tage din bil ned for taget.

Jeg vælger at tage dig ned for taget da jeg sidder midt i en case og føler mig provokeret af at der er en der flyver op på taget.

Jeg vælger derfor at tage din bil ned og siger at du ikke skal bruge din bil til at nos op på taget, jeg kan derudover godt se at jeg muligvis skulle have formuleret mig bedre end jeg gjorde da jeg tog din bil ned.

 

Senere hen snakker jeg med @Sebaak23_ DK som siger at han synes det er provokerende at der bliver nosset op på PD tag, fordi det kan irritere når der f.eks. PD raid da lyden for en biler er ret høje og det kan derfor være besværligt at høre hvor raiderne befinder sig.

 

Jeg tildeler ikke nogle straf ud til dig da det som sagt ikke er imod "reglerne" at bruge nos. Det er helt okay at bruge nos som man vil så længe man ikke forstyrre nogle eller er til gene for nogle.

 

Jeg citere lige hvad der står i FAQ under "Må man godt NOS abuse nu?" - "Hvis du hopper helt vildt rundt inde i midtbyen, og generelt bare er til gene for andre, kan staff godt bede dig lade være."  

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.