Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban requst jens lysestage


lysestage

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:219897723

Hvorfor skal du unbannes: 

hej gutter og gudinner 

mig og min ven  -vilk

spiller gmod sammen og min ven bliver stuck i min bil somehow 

derefter komer lars lømmel og ser jeg tager bilen over i den anden side efter han er stuck 

selom han ikke ser en skid som i ser i det her klip https://medal.tv/clips/43246947/rJFBq9PEzffc

han tager fat i mig og jeg siger at min ven var stuck 100% seriøst 

han bliver ved med at evle om at jeg lyver 

som jeg ikke gør 

men det ved han seføliglig ikke noget 

om og så banner ham mig i 6000min 

jeg føler ikke jeg fik en god chance og føler ikke han tjekkede nok op på det

det er sefølige også svært når man er nybegynder moderatoer 

og jeg enda har flere timer og effaring end ham 

jeg håber idemindste du vil tage den her andsøgning seriøs

istedet for at rykke 4 andre admins med ned i support rummet lmao 

+ de truer med at banne min ven selvom han ikke har noget med det at gøre oof 

god fredag til jer andre 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jens Lysestage.

 

Jeg køre forbi dig og din ven (Valik) og ser så at du rykker på din bil med din physic gun, jeg vælger derefter at kigge mit klip i gennem for at sikre mig at jeg tager fat i den rigtige. Jeg tager så fat i dig for at høre din begrundelse for din handling, du vælger så at LYVE ved at sige at han sidder stuck, hvilket han ikke var ( Som man også kan se i klippet ). Jeg vælger derfor at forklare alvoren i at lyve i case og derefter banner jeg dig.

 

Da du vælger at gå i supporten spørger jeg @OpK & @Bob Johnson om de vil gå med ( Da jeg som sagt er ny ) sådan det hele forløber sig som det skal. Du spørger om du kan få din ven (Valik) ned i supporten for at sige han sidder stuck, derefter vælger vi at sige følgene "Hvis din ven gerne vil bannes for det samme som dig, så kommer han bare". 

 

Hvis man lige tager sig tid til at kigge videoen igennem og kigger kan man tydeligt se at din ven ikke er stuck. Jeg har også vedhæftede en fil hvorpå man tydeligt kan se at han ikke sidder stuck i bilen 

Jens lysestage.PNG

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Lars Lømmel 

jeg er 100 med på at du synes at jeg lyver 

jeg kan så ikke bevise jeg ikke lyver 

men hvis du havde været der 12sekunder inden ville du se mig der lyfter min bil over i den anden side af vejen fordi han var stuck

og grunden til at jeg skriver min unban requst så sur er fordi jeg syndes ikke mit Ban er helt fair 

🙂 hvis jeg var staff havde jeg nok gjort det samme god fredag til dig @Lars Lømmel

det ødelagde så også mig og min vens rp med borgmesteren

vi skulle til at raide ham ::(

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Jens lysestage skrev:

Hej @Lars Lømmel 

jeg er 100 med på at du synes at jeg lyver 

jeg kan så ikke bevise jeg ikke lyver 

men hvis du havde været der 12sekunder inden ville du se mig der lyfter min bil over i den anden side af vejen fordi han var stuck

og grunden til at jeg skriver min unban requst så sur er fordi jeg syndes ikke mit Ban er helt fair 

🙂 hvis jeg var staff havde jeg nok gjort det samme god fredag til dig @Lars Lømmel

det ødelagde så også mig og min vens rp med borgmesteren

vi skulle til at raide ham ::(

Hvis du havde sagt at det var en fejl at du løftede din bil, kunne du måske have sluppet for et ban. Men at du derefter forsætter med at sige at din ven var stuck, efter du havde set mit bevis materiale. Jeg handler derefter det jeg kan se i videoen. 

Hvis du spoler frem til 1:54 og pauser kan du se at din ven står OPPE ved huset inden du rykker på bilen.

 

Jeg er selvfølgelig ked af at min handling gik udover din vens RP, men hvis du havde fuldt serverens regler havde jeres RP ikke været ødelagt. 

God lørdag Jens ❤️  

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.