Hop til indhold
Stavox

[Solved] Rockford åbning


F1axo

Recommended Posts

Hej allesammen.

 

Jeg læste en besked her i dag, omkring en person ved navn @Admiral Aladeen skrev:

"Kan Rockford ikke komme op igen istedet for Downtown, syntes det er mega nederen i har Downtown oppe når der alligevel ikke er en eneste person derinde mere, hvor inde på rockford spillede der i det mindste en lille smule. Jeg tror der er mange der ville være enige med at Rockford skal op igen."

 

Kort fortalt. Rockford ville være bedre end Downtown serveren.

 

Jeg tror også at det ville være bedre, PGA. Der ville være flere spillere, sjovere map og generelt et map man kender.

 

SELVOM JEG IKKE SKAL LAVE ET FORSLAG OMKRING DETTE VILLE DET BARE VÆRE EN IDE

 

- Mvh. Flaxo

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er en grund til at Downtown kom og Rockford blev fjernet. Ingen spillede på Rockford så de fjernet den og tilføjede så et nyt map som folk dsv ikke tog til sig. Selvom at jeg personligt synes at Downtown er et pisse fedt map. Tror sgu ikke at Rockford kommer tilbage i den nære fremtid.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Store skrev:

Der er en grund til at Downtown kom og Rockford blev fjernet. Ingen spillede på Rockford så de fjernet den og tilføjede så et nyt map som folk dsv ikke tog til sig. Selvom at jeg personligt synes at Downtown er et pisse fedt map. Tror sgu ikke at Rockford kommer tilbage i den nære fremtid.

Men der var flere som spillede på Rockford end Downtown. Fordi de kendte mappet.

Link til kommentar
Del på andre sites

53 minutter siden, F1axo skrev:

Fordi de kendte mappet.

Jeg tror egentlig ikke, at det har så meget med det at gøre. Jeg tror personligt, at folk blev lidt pissed over, at økonomien blev resat, og de derfor ikke havde hverken deres biler eller penge.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Beetle skrev:

Jeg tror egentlig ikke, at det har så meget med det at gøre. Jeg tror personligt, at folk blev lidt pissed over, at økonomien blev resat, og de derfor ikke havde hverken deres biler eller penge.

Måske. Tror bare generelt at Rockford kunne være bedre men det er også godt med nye og "federe" maps. Eller nye ting.

Men alligevel tror jeg Rockford er bedre map til det. Fordi det har været der så lang tid.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hele idéen med Downtown var jo at få noget nyt og godt. Downtown er et virkelig fedt map med mange gode og nye ting - det er virkelig ærgerligt, at folk ikke spiller på den mere. Jeg vil personligt meget hellere spille på Downtown i stedet for Rockford. Dermed tror jeg også, at spillerbasen gerne vil have nogle nye og fede features, og det kan Downtown 100% give. 

 

Som sagt før, så er folk bare kede af, at de ikke havde deres biler eller penge.

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Beetle skrev:

Hele idéen med Downtown var jo at få noget nyt og godt. Downtown er et virkelig fedt map med mange gode og nye ting - det er virkelig ærgerligt, at folk ikke spiller på den mere. Jeg vil personligt meget hellere spille på Downtown i stedet for Rockford. Dermed tror jeg også, at spillerbasen gerne vil have nogle nye og fede features, og det kan Downtown 100% give. 

 

Som sagt før, så er folk bare kede af, at de ikke havde deres biler eller penge.

I har måske ret. Det kan selvfølgelig bare være mig der ser forkert på det. PGA. Der ik er nogle som rigtigt spiller derinde.

Hvis der var flere som spillede derinde, ville jeg måske ikke have det stor problem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.