Hop til indhold
Stavox

Kaspersky - Giveaway


MRBennetsen✔

Recommended Posts

Vil du have det bedst rated antivirus program i 2020, (bedømt af AV-Comparatives Se her ).

 

Se hvad Kaspersky kan her.

 

Dette giver jeg væk, det er en kode på 6 måneder, og er til en enhed. Man får en kode tilsendt som man selv skal aktivere, koden er betalt, så man skal blot skrive den ind, og så er du godt kørende. Det er total security som har nogle flere features, som jeg ikke aner hvad er. Koden skal gerne indløses hurtigt, og koden kan kun indløses en gang.

 

For at deltage skal du følgende:

* Er et krav.

 

*Ingame navn:

*Hvornår startede du på forum? (Se under din profil)

Og hvorfor skal du vinde?

Vinderen bliver indtil videre fundet på stream, og bliver fundet tilfældigt via en hjemmeside, eller andet som vil blive meldt ud på et senere tidspunkt.

 

Det er gratis at deltage,

Giveawayen er hverken sponsoreret eller associeret af Stavox/Saimor.

 

Slutter fredag d. 5. Februar.

Det er også et krav at være medlem af klubben.

Link til kommentar
Del på andre sites

Bimse

November 29, 2017.

Jeg er ikke helt 100, men jeg husker jeg lavet den fordi, at jeg havde hørt der var gratis gunshops, baser osv. liggende her på forum. Så tænkte lille mig på omkring de 12, at det skulle jeg da have.

 

Min homeboy windowsdefender kunne godt bruge noget konkurrence. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ingame navn: Lolly
Hvornår startede du på forum?: December 21, 2018  image.png.d8aaad89bda945d6bf041a93b563ce01.png
Hvorfor skal du vinde): Fordi jeg snart for en ny computer og jeg kan ikke få mit sikkerheds program fra min gamle computer til min nye!

- Lolly

 

Link til kommentar
Del på andre sites

*Ingame navn: Raev

*Hvornår startede du på forum? (Se under din profil) 

MEDLEM SIDEN

24. Januar

Og hvorfor skal du vinde? fordi det kunne være fedt at finde så man kunne nå at tjente fede penge til at opgrader min G65 amg

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.