Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request


E m i l

Recommended Posts

______________________________

SteamIDSTEAM_0:1:506710097

Hvorfor skal du unbannes: Hvad er det ikke så er det rdm jeg stod ved brandstationen og en betjent kommer op og spørger hvorfor jeg skyder at spørger så det derefter om jeg var med i pdraid og siger nej og Hvis jeg var med i pdraid vil han ikke gøre noget men det var jeg ikke så han kalder efter betjent en kalder efter andre betjente og så må jeg godt skyde ham og grund til at jeg gik  at min mor sagde jeg skullemen jeg kan godt se det for jeres side Og næste gang prøver jeg at blive på serveren

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Emil Jeg var den betjent. jeg var ikke ved at kalde på folk, men jeg  var ved at lave en warrant på dig. Da det hele er på video så kan man se at din base kammarat godt ved du har dummet dig og var på vej ud for at snakke. 

(videoen er 40 sec lang. OG JEG KAN IKKE få mere af hvad der skete før)
https://outplayed.tv/media/GRB0K
det er de første max 10sec som betyder noget rasten af tiden rander jeg bare rundt PGA PDraid

Min ønske var at snakke med dig hvorfor du gjorde det men du loggede af ca 2-3 min efter det skete.

Men vil dov gerne nævne bare fordi jeg kalder folk må du da ikke skyder mig da der ikke er en warrant eller jeg har sagt vi skal arrestere jer. 


Personligt har jeg ikke noget imod Unban til dig. men det er op til staff

MVH Sebaak

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Sebaak23_ DK Denne video som du har sendt her den var ikke starten af det hele gik op og spurgte om jeg var med til pdraid Og det ser man ikke der jeg svaret Nej kaldte på de folk så og min ven var der heller ikke skal du kalde på forstærkningerdet lød som om at du vil komme ind i min base så derfor har jeg en grund når du kalder på forstærkning og

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, emil003400 skrev:

Denne video som du har sendt her den var ikke starten af det hele

jeg er fuldt klar over det ikke var det hele. men kunne ikke få mere en 40 Sec med det jeg bruger til at optage med.

jeg tænker jeg vil lade Staff sige hvad de ønsker at sige.

 

 

7 minutter siden, TeNtE skrev:

Men af hvad jeg husker så havde vi skudt nogle betjente før det

så er det også en helt anden sag, hvis det er men da jeg ikke viste det. så må jeg jo gå ud fra hvad jeg ved.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Beklager det meget sene svar, også selvom dit Ban er udløbet.

 

Du blev bannet, fordi du var leavet serveren omkring 20 sekunder efter du havde skudt Mr Sebaak, hvilket jeg vurderede var LTAP, hvor rdm delen kom fra Sebaaks video.

 

Bare fordi en betjent kalder efter “forstærkning”, så vil jeg ikke mene at du har grundlag for at skyde betjenten, eftersom betjenten ikke har lavet en warrant, skudt eller lignende. Her må du vente til at der sker noget mere fra deres side, før du kan skyde dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.