Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Flaxo


F1axo

Recommended Posts

15 minutter siden, Beetle skrev:

Du har ikke været inde i virkelig lang tid, så jeg tænker, at du bare er kommet tilbage fordi staff-ansøgningerne er åbne. 

 

Jeg tænker, at du skal vente med at ansøge til næste gang.

 

Hej @Beetle.

Jeg forstår udmærket godt hvad du mener, og det var også det jeg selv tænkte da jeg ansøgte.

Om jeg skulle ansøge eller ej, jeg valgte bare at ansøge og se hvad der skete.

Jeg kender nok alligevel til svaret, for jeg har nemlig ik været særlig meget online.

Fordi jeg holdte en lang pause, men vil begynde med at spille Garry's Mod igen.

 

Men jeg tog egentlig bare chancen 😛

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

Flaxo du, du er skide flink og jeg er 100% sikker på du vil være en fantastik staff, man kan godt se du vil det her. du har lavet mange lange ansøgninger, har mødt dig ingame dengang jeg var staff, og du har altid vært fucking nice at snakke med. håber bare det er på tide du blive accepteret. 

 

 

knæk og bræk

 

// Kiwi Z

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Kiwi Z skrev:

+rep

Flaxo du, du er skide flink og jeg er 100% sikker på du vil være en fantastik staff, man kan godt se du vil det her. du har lavet mange lange ansøgninger, har mødt dig ingame dengang jeg var staff, og du har altid vært fucking nice at snakke med. håber bare det er på tide du blive accepteret. 

 

 

knæk og bræk

 

// Kiwi Z

Tusind tak. Ja du har fat i noget. Jeg har ansøgt mange gang efter hånden 😁 Det ville være fedt at blive staff for engang skyld 😛

Men tvivler lidt, eftersom jeg ik har været særlig meget online. Og holdte en pause med Garry's Mod - Men nu er jeg på banen igen. Men har nye problemer.

Mit Garry's Mod virker simpelthen ikke xd

 

- Mvh Flaxo

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.