Hop til indhold
Stavox

[Afslået] silas1


silas1

Recommended Posts

Ingame navn:  silas1

 

SteamID: STEAM_0:1:562143331

 

IRL fornavn:  silas bille

 

Alder:  15                                                          

 

 

i skal vælge mig til staff teamet fordi at jeg er en meget aktiv og glad person. Jeg har snart rundet de 1.149,4  timer her på serveren så jeg har rimelig styr på reglerne og hvordan man opfører sig. Jeg vil med glæde stoppe det jeg laver for at hjælpe folk med deres problemer da jeg virkelig gerne vil være den hjælp

folk søger når de kalder case. Jeg er en glad og imødekommende person både overfor spillere og dem i case.

Jeg synes selv at jeg er god til at lytte til folk og har også meget erfaring angående det. da jeg har arbjedet i en  kiosk  Jeg har arbejdet der i 1år

Der skal man nemlig skulle kunne lytte, ikke afbryde og snakke høfligt til folk så på det punkt vil jeg mene at jeg er et godt valg.

Jeg vil altid gøre mit bedste for at få løst et problem, og skal altid have fra begges synspunkter da alle skal have lov til at forklare sig ligemeget hvad, så man diskuter men stadig har en vis respekt og det vil jeg mene at jeg er god til. Jeg vil heller ikke være den skrappe og sure person som straffer alle personer han kan komme til, men forklar folk hvad de skal være opmærksomme på så folk kan få en bedst mulig oplevelse når de er i case.

 

 

 

Jeg er imødekommende.

er god til at snakke med folk og løse problemet.

god til at lære fra andre både staffs og spillere.

 er aktiv hver dag både på Gmod og forum.

 Kan regelsættet.

 tage cases fremfor rp

Kan holde hovedet koldt i presset situationer. 

jeg er meget samarbejdsvilje 

er god til at lytte til andre

jeg kritiserer ikke folk

 

Jeg har kendskab med ULX da jeg har siddet og leget lidt med de basale commands for mig selv.

Har også set et par videoer på Youtube omkring hvad for nogen redskaber staff de bruger.

Der er selvfølgelig et par stykker jeg ikke kan, men det skal jeg nok få lært da jeg heldigvis er meget lærenem.

 

jeg har mulighed for at spille på serven Hver dag 

mandag 14:15 tirsdag 14:00 onsdag 14:00 torsdag 14:00 fredag 14:00

 

Håber i vil tage godt imod min ansøgning.

God dag til jer alle.

 

Discord   silas1005#7247

Link til kommentar
Del på andre sites

Silas du er en sød gut og meget venlig i cases.

 

Meeeeen, du har kopiret min staff ansøgning, ved ikke hvorfor da du slet ikke behøvede at skrive noget andet end skabelonen.

 

Så jeg bliver dsv nødt til at give dig et - Rep

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

 

Lad vær med at stjæle andres ansøgning

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.