Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Nickolai P


Nickolai_P

Recommended Posts

-Rep

 

Aldrig nogensinde skal du have chancen for at blive staff. Jeg har aldrig nogensinde mødt nogen før, som kan skabe kaos og uorden som du kan. Ikke en eneste gang har jeg oplevet dig med gode intentioner overfor dine medspillere, ikke engang dit eget gang. Dagen du bliver staff, er det her skib officelt sunket, hvis du spørger mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Trixx skrev:

-Rep

 

Inkompetent?

Skide irriterende

Kan ikke reglerne. @MOR TJULLE JEG KAN IKKE REGLERNE!!! BAN HAM DER

Tror generelt ikke, at du har bidraget med noget positivt til dette community, udover kaos ofc.

 

Som trixx ogs siger Tjulle har altid din røv - og af den grund alene, der er jeg ude.

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

Har aldrig haft et positivt møde med Nickolai.
Skal altid føre sig frem og spille smart, og så snart den energi bliver givet tilbage er mor tjulle der på minuttet klar med ban-hammeren.
Jeg kunne nævne adskillige former for tortur jeg hellere vil gå gennem end at se Nickolai blive staff.

Og som Lise Lotte klogt sagde -  og af de grunde alene, der er jeg ude.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kæmpe -Rep

 

Du mener selv du har ret til at svine andre spillere til fordi de er yngre end dig, men du kan ikke selv tage at få noget igen (Hvis man siger det mindste så skriver du til Tjulle) 

Du skaber kun kaos

Har ikke mødt nogen der er mere flabet end dig... Ikke engang Zlaskedrengen kan hamle op med dig

Hvis der er et problem får du med det samme Tjulle til at ordne det... 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

tror aldrig jeg har haft en positiv oplevelse med dig på serveren og det er sku en svær ting at opnå

har oplevet at du sviner folk til men ikke kan klare at få noget tilbage (hvilket er rimelig vigtigt som staff at kunne holde til)

generelt har jeg ikke opfattelsen af at du ville bidrage noget godt til serveren som staff

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.