Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Madsldr


Madsldr

Recommended Posts

Ingame navn: Madsldr

SteamIDSTEAM_0:0:190570809

IRL fornavn: Madsldr

Alder: 15

 

Sidste gang at jeg var staff var ikke længe siden. Det resulterede i en demotion pga. for mange fejl og alt for meget troll.

Selvom at folk sikkert mener, at det bare er en dårlig undskyldning, så har det hele været en kædereaktion fra starten.

Jeg ville 110% være frisk på en ny start, selvom at jeg ikke regner med noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

 

Du er enormt flink.

I alle de ca. 3 måneder, var du enormt aktiv.

 

Du havde en ret hård start som staff sidst. Jeg vil dog bestemt mene, at du efter 1 måneds tid fik ret godt styr på det. Du havde til sidst helt styr på det hele. Du ville sikkert være helt klar på at tage cases uden nogen problemer.

 

Mvh Philipwn

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

- Du var en sindsyg fed staff før du blev demotet. Du var en smule troll (måske lidt for meget) Men du tog det også seriøst.
- Du fortjener en chance til og det håber jeg virkelig også du får.
- Håber jeg ser dig i staff teamet

- Lolly!

Link til kommentar
Del på andre sites

For fanden, Mads.

Jeg holder virkelig af dig, og jeg syntes virkelig godt om dit staff arbejde, du er en rigtig sød person - dog så synes jeg, at det er ærgerligt, at de ting, som du nævner går dig på. En forsinket promotion kan skyldes mange ting, vi har jo snakket omkring det før, og du ved, hvad min præcise holdning er. Jeg har det virkelig svært med, at jeg skal sige det her til dig, da jeg virkelig synes, at du er en pisse sød person, og jeg helst ikke vil såre dig.

Mit bud til dig er; vent en omgang med at søge, det har du brug for.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Matti 🐐 skrev:

For fanden, Mads.

Jeg holder virkelig af dig, og jeg syntes virkelig godt om dit staff arbejde, du er en rigtig sød person - dog så synes jeg, at det er ærgerligt, at de ting, som du nævner går dig på. En forsinket promotion kan skyldes mange ting, vi har jo snakket omkring det før, og du ved, hvad min præcise holdning er. Jeg har det virkelig svært med, at jeg skal sige det her til dig, da jeg virkelig synes, at du er en pisse sød person, og jeg helst ikke vil såre dig.

Mit bud til dig er; vent en omgang med at søge, det har du brug for.

Med fuld respekt, tak for dine ord. 💙

Det har endeligt også hele tiden været plænen men jeg kunne ikke lade vær med at give det et skud. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Bims skrev:

En helt igennem unik og sjov person med et desværre lidt for grimt sprogbrug til tider. Dog er du stadig mega flink og imødekommende som person, så derfor får du naturligvis et stort +rep

Tak, elskede 💙

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.