Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning-Damian


Damian

Recommended Posts

Ingame navn: Damian
SteamID: STEAM_0:1:222842999
IRL fornavn: Damian
Alder: 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

 Har vært staff i roblox og var rigtig god til det og minecraft og gmod 🙂 og stopped med det da jeg synges det var lorte 
server

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skal være en del af staff-teamet da jeg mener at jeg er en neutral spiller, som både har erfaringen samt alderen. Alderen som viser at jeg kan tage ansvar overfor alle, samt have en ordenligt dialog med alle spillere. Er en meget seriøst spiller, hvilket man også kan se når jeg spiller som Politi. 

Jeg vil til enhver tid hjælpe andre, og derfor søger jeg stillingen.

Tit og ofte er dialogen det bedste værktøj man kan bruge. Dog hvis det er en slem overtrædelse af Regelsættet skal der også falde en straf i form af Jail eller ban, og i nogle tilfælde Kick, dog med en dialog om hvad vedkommende har gjort galt, så der kan blive rettet op på det, så det ikke gentager sig.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage med at jeg kan have et overblik, samt holde en god tone. Alle skal behandles lige værdigt, altså der skal ikke laves særbehandling. Hvilket jeg vil gå meget op i hvis jeg får en stilling på Staff-teamet.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender lidt til ULX systemet igennem videoer, 

 

 

 

 

!logs

!menu

!removeprop

!xban 

!ban 

!kick 

!jail 

!jail 

!unjail 

!bring 

!goto 

!gotocar 

!cb 

!changejob 

!freeze 

!unfreeze 

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

 

Begrundet -rep er at man ikke sidder og skriver "N*gga" I ooc, som er et regelbrud på regel 1.7 (Som er en af de første regler). 

 

Kunne komme på en masse flere ting. Men det er der ikke plads til.

 

// Hisus

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.