Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Sekondløjtnant Sand


Sekondløjtnant Sand

Recommended Posts

Ingame navn: Sekondløjtnant Sand

SteamID: STEAM_0:1:37672384

IRL fornavn: Marc

Alder: 17 År

------------------------------------

Jeg ved godt folk nogle gange har følt at jeg kan virke lidt Troll og useriøs, men som Staff ønsker jeg virkelig at tage det seriøst og hjælpe folk, og vil meget gerne prøve at varetage den rolle igen, som jeg var heldig at prøve for lidt over halvanden år siden.

 

Hilsen

Sand.

image.png.d4a93d2d4616d36b0031c52504a2aaed.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Du får et neutralt rep herfra.

 

Grunden til at det er neutralt er, at du er skide flink og kan godt se dig som en god staff.

 

Men problemet er at du ikke er super aktiv, ved ikke om det bare er mig der aldrig ser dig in-game.

 

Men du skal stadig have held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

@Madsldr

@Matti 🐐

Mange tak for jeres søde feedback!, jeg værdsætter det meget. 🙂

 

7 minutter siden, Store skrev:

Du får et neutralt rep herfra.

 

Grunden til at det er neutralt er, at du er skide flink og kan godt se dig som en god staff.

 

Men problemet er at du ikke er super aktiv, ved ikke om det bare er mig der aldrig ser dig in-game.

 

Men du skal stadig have held og lykke.

Og hej Store, tak for din feedback også, du har lidt ret i at jeg måske har virket lidt inaktiv, men begrundelsen er at jeg på det seneste har haft nogle vigtige prøver og projektopgaver at lave, så har derfor været lidt træt om aftenen, og ikke lige haft lyst til at spille så meget.

Men jeg håber på at jeg kan begynde at være lidt mere aktiv igen.

 

I må alle have en god dag!. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt Rep
+rep fordi:
- Du er mega fed at være omkring
- Du kan reglerne godt
- Du er god til at holde hovedet koldt og du råber og skriger ikke

-rep fordi:
Du er i en cirkel som mange spillere er i, Du spillede meget for noget tid siden men nu kommer du på i like 3 dage og så ser vi dig ikke i 2 måneder.
Hvis du havde været mere aktiv over en længere periode ville jeg helt klart have kunnet se dig som staff!

Håber du kunne bruge dette
- Lolly

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.