Hop til indhold
Stavox

[Afslået] WimBlim


WimBlim

Recommended Posts

Ingame navn: WimBlim

SteamID: STEAM_0:1:56144700

IRL fornavn: Daniel

Alder: 14 (15. Februar)

 

Jeg har i det sidste halve år været noget af en idiot, og det ved jeg godt selv. Det har jeg valgt og rette op på, da jeg selv har haft kunne se at det til visse tider har været for meget. Håber jeg kan få en chance mere!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

udover at jeg også har haft stort had mod dig har jeg også lagt det lort bag mig

 

da jeg kendte dig for godt og vel 8 måneder siden kunne du godt finde på at være lidt toxic og tit til tider snakke grimt til andre spillere

 

men hvis det ikke længere et tilfældet syntes jeg du bør være staff igen

 

du er moden og kender til at være staff

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Agurken skrev:

-REP
Lyver i case.
Flabet.
Umoden.
Uansvarlig.

I min optik er du stadig den samme idiot (du sagde det selv), du påstår at have været det sidste halve år.
Fortjener på INGEN måde en chance mere!

 

Ved ikk hvor troværdig du er, når du selv blev demoted på alle de nævnte grundlag. (bortset fra lyver i case ofc...)
sandheden gør ondt men spis op. Ens stolthed er aldrig sjov at sluge, men det er sundt. Lidt ligsom frugter 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Peanut skrev:

Ved ikk hvor troværdig du er, når du selv blev demoted på alle de nævnte grundlag. (bortset fra lyver i case ofc...)
sandheden gør ondt men spis op. Ens stolthed er aldrig sjov at sluge, men det er sundt. Lidt ligsom frugter 🙂

Du ved tydeligvis ikke, hvad du snakker om. 


Min demotion skyldes udelukkende inaktivitet, samt en intern situation med Tjulle, som jeg for øvrigt er blevet bedt ikke at nævne.
Til slut vil jeg gerne pointere, at det næsten er 1 ½ år... Nu ved jeg ikke med dig, men jeg har i hvert fald ændret mig markant.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Agurken skrev:

Du ved tydeligvis ikke, hvad du snakker om. 


Min demotion skyldes udelukkende inaktivitet , samt en intern situation med Tjulle, som jeg for øvrigt er blevet bedt ikke at nævne.
Til slut vil jeg gerne pointere, at det næsten er 1 ½ år... Nu ved jeg ikke med dig, men jeg har i hvert fald ændret mig markant.

Har du virkelig?
For ser ikke den store ændring i at gå ned og græde løs i et staffrum, fordi du mente en person ramte dig med en bil. 
Og når der så er bevis for at han ikke gjorde, græder du videre til du får din vilje. 😞
Medmindre du mener, du har ændret dig i forhold til, at have udvilket din evne til at blive fornærmet når ting ikke gå din vej. Så ja. Så har du da ændret dig.

Kan se du også lige fulgte mig på instagram efter det jeg skrev. Tvivler på det kan være fordi du oprigtigt er en ven som vil følge med i mit liv. Regner med du prøver at finde noget på mig, som en klam stalker. 😛 

Det er dog bare endnu et belæg for hvorfor du ikke har ændret dig det mindste. Du er stadig den samme du var for et år siden, og du vil aldrig ændre dig.

Kan også informere dig om at jeg havde nogle videoer af dig, hvor du ikke fremt gjorde dit staffjob ordenligt. Men lad os da udelukke det, og bare sige du blev smidt for at være inaktiv.😉

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Peanut skrev:

Har du virkelig?
For ser ikke den store ændring i at gå ned og græde løs i et staffrum, fordi du mente en person ramte dig med en bil. 
Og når der så er bevis for at han ikke gjorde, græder du videre til du får din vilje. 
Medmindre du mener, du har ændret dig i forhold til, at have udvilket din evne til at blive fornærmet når ting ikke gå din vej. Så ja. Så har du da ændret dig.
Kan se du også lige fulgte mig på instagram efter det jeg skrev. Tvivler på det kan være fordi du oprigtigt er en ven som vil følge med i mit liv. Regner med du prøver at finde noget på mig, som en klam stalker. 😛 

Det er dog bare endnu et belæg for hvorfor du ikke har ændret dig det mindste. Du er stadig den samme du var for et år siden, og du vil aldrig ændre dig.

Kan også informere dig om at jeg havde nogle videoer af dig, hvor du ikke fremt gjorde dit staffjob ordenligt. Men lad os da udelukke det, og bare sige du blev smidt for at være inaktiv.😉

 

Igen kan vi så konkludere, at du ikke ved hvad du snakker om.
1. Det var ikke mig som blev påkørt...
2. Der var bevis for Critz blev ramt...
At @Zwimp så ikke vælger at straffe ham, forstår jeg ikke... 


Jeg prøvede på ingen måde, at finde noget på dig. Jeg har det bare bedre, når jeg har sat ansigt på folk. 

Hvorfor i det hele taget bringe 1 ½ år gamle videoer op? Min tid som staff er slut? 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Agurken skrev:

 

Igen kan vi så konkludere, at du ikke ved hvad du snakker om.
1. Det var ikke mig som blev påkørt...
2. Der var bevis for Critz blev ramt...
At @Zwimp så ikke vælger at straffe ham, forstår jeg ikke... 


Jeg prøvede på ingen måde, at finde noget på dig. Jeg har det bare bedre, når jeg har sat ansigt på folk. 

Hvorfor i det hele taget bringe 1 ½ år gamle videoer op? Min tid som staff er slut? 

Du snakkede om hvilke årsager der var til din demotion, og synes bare ikke man skal lyve. Fortæl hele sandheden eller en gennemført løgn. Find ikke middelvejen. 
Men du kan ikke sige du ikke var med nede og græde, for der er dsv. en video af dig der i så fald "Hjælper" med at græde, på vejne af andre. Har btw. set videoen, så ved godt hvad jeg snakker om. (Hele videoen)
Og det med du vil have asigt på mig er sjovt. For du har aldrig haft brug for det før nu. 
Du er meget forudsigelig. Ved du udelukkende var inde og finde billeder af mig, i håb om at jeg lignede pis, så du vil kunne roaste mig på det, da det er din forsvarsmekanisme.
Du blev demoted for at være for inkompetent til et arbejde som adskillige 12-årige har kunne udføre.  Det beviser du igen, igen ved at håndtere det som du gør. Du er sgu ikke mere af min tid værd.

Sig hvad du vil, men vi begge ved, at du er for stolt til at sluge din stolthed og det beviser du sikkert igen ved at lave et modsvar til alt dette... (Hvor er den markante forandring du snakker om egenligt?)

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

havde det lidt på samme måde, som monada.

stort had nok fordi din attitude meget hurtigt blev toxic engang.(i hvert fald overfor mig)

men nu har jeg mødt dig nogle gange ingame på det sidste og du virker meget nede på jorden og venlig, så alt godt.

Håber du blir staff @WimBlim 😃

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.