Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Matti


Matti 🐐

Recommended Posts

Ingame navn:  Matti

SteamIDSTEAM_0:1:420168501

IRL fornavn: Matti

Alder: 18

Som mange af jer ved, så brænder jeg inderligt for at være staff igen. Jeg har siden sidste gang, at jeg var staff vokset en hel del mentalt. De fleste kender historien omkring, hvorfor at jeg sagde op, og til det så kan jeg sige, at jeg ikke regner med, at der sker en stor ting i mit liv lige forløbelig. Jeg savner virkelig det med at være staff. Jeg håber inderligt, at jeg få chancen for at blive staff igen.

Jeg har en god viden indenfor staff området, da jeg som sagt har været staff før. Jeg behøver ikke den basale oplæring, som alle de nye staffs skal have, da jeg godt ved, hvad det går ud på, da jeg var staff satte jeg mig rigtig godt ind i det, og den viden har ikke forladt mig. Basicly så har jeg en rigtig god ide om, hvad det vil sige at være staff. Jeg er super moden, og jeg prøver altid, at hjælpe personer som nu engang skulle have brug for hjælp.
Jeg har et bredt ordforråd som vil hjælpe mig med eventuelle unbanrequeste og banrequeste, hvis jeg når så langt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Mega +Rep

 

Du skal helt klart ind imo.

Du er super venlig. Der er bestemt en grund til, at du har mit staff channel access.

 

Da du var staff sidst var du rigtig god. Generelt set, så har du ALTID ret i de cases du laver (med undtagelsen af, hvis du mangler noget bestemt info).

 

Jeg ser virkeligt frem til, at du kommer ind!

Mvh Philipwn 

Link til kommentar
Del på andre sites

+ Rep

Det kunne være dejligt med en aktiv staff som Matti. Hvilket også ville kunne komme til at ske.

 

De gange jeg var i case med Matti. Har han altid kigget grundigt efter i casen og ikke set meget ved siden af. Som sagt en helt igennem konkret person i cases. Han ville være et godt pust og en god staff at få igen. 

 

Der ikke så mange ting at sætte en finger på.

 

// Hisus

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

 

- Nok en af de mest modne på serveren.
- Du ligner en, som der er god til at arbejde under pres, hvilket er en af de vigtigste ting man skal kunne som staff.
- Aktiv

Det ser ud til, at du vil være rigtig engageret i dit arbejde som staff. Så held og lykke!

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep
- Du er ekstremt imødekommende og hjælper tit nye og gamle spillere.
- Du er aldrig toxic

- Det er simpelthent så fedt at være omkring dig fordi du altid kommer med en kæmpe bunke positiv energi
- Du er overall en mega fed gut!

- Lolly.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Matti. 

 

Jeg kan sagtens se dig som staff igen. Du er super flink og virkelig imødekommende overfor alle personer, hvilket er en virkelig god egenskab at have som staff. Derudover, så er du også virkelig moden, som man også tydelig kan mærke og se, når man snakker med dig. Du egner dig 100% som staff.

 

Held og lykke, bro!

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

Matti, du er helt klart en af de mest søde personer jeg nogensinde har mødt. Du er virkelig imødekommende og du dømmer ikke nogen. Jeg kan virkelig godt se dig som staff.

Du kan reglerne og jeg tror virkeligt at du brænder for det.

Held og lykke 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Matti

Ingen tvivl, jeg synes du skal ind igen. Dit aktivitets niveau er rigtig højt, samt du er skide flink.
Du kender til regelsættet, og har en god dømmekræft, som du beviste sidste gang du var staff. Der er ikke noget at se ned på.
Held og lykke!

//Gunner

Link til kommentar
Del på andre sites

Kæmpe +rep. Da du var staff var du en af mine absolut yndlings staffs sammen med jaxu. Du havde ikke kun det røv kedelig humør. Du var også i det gode troll humør.

Du har været pisse aktiv lige siden du mistede dit staff. 

Du kan reglerne som var det din højre hånd.

 

Deu vil derfor altid fra mig få et +rep

Held og lykke

//VaffelVictor ❤️

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.