Hop til indhold
Stavox

[Solved] Justering af bil lyde


Kaj K

Recommended Posts

1 minut siden, Alfred H skrev:

Dit problem er allerede solved. <settings> <audio> Og så der en hvor du kan ændre for bil lyde ingame.

Det ville gøre det hele lidt nemmere hvis man kunne gøre det på den her måde er udmærket klar over at du kan fix det i settings men dette kan jo ændre sig fra bil til bil

Link til kommentar
Del på andre sites

58 minutter siden, Matti 🐐 skrev:

jeg er ikke et geni, men hver bil har sin egen lydfil, og jeg tror ikke, at de kan lave et script, som kan skrue ned for filen for hver klient. Du bliver derfor nød til at skrue det ned i settings.

Nogenlunde. Vi kan justere ELS-lyde fordi det bliver afspillet på den enkelte klient. Billyde afspilles af serveren, og så vidt jeg ved, ude af kontrol når det “rammer klienten”. Det er også derfor, at våbenlyd-justering ikke virker. Jeg har endnu ikke fundet en god måde at omgå dette på, men har heller ikke kigget på det i super lang tid. En mulighed er at rykke lydafspilningen til klienten, men tror ikke det er super holdbart ift. networkingen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.