Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] klage på kagen


lightergas

Recommended Posts

2 minutter siden, Banana skrev:

Spild af klage, du sagde din ben ikke virkede og derfor hoppede du ik ud?
kan ikke se ha nhar gjort noget galt da du godt kunne men nægtede

Som Banana skriver spilder du min tid ved at sige din ben ikke virker? Hvordan kan du køre frem og tilbage hvis din ben ikke virker???...

 

Du vælger at copbaite ved at bakke frem og tilbage foran pd som du selvfølgelig ikke har med i din video jeg beder dig om at stoppe hvor du vælger at køre videre.

Resten kan du se på video 

Link til kommentar
17 minutter siden, Kagen skrev:

Som Banana skriver spilder du min tid ved at sige din ben ikke virker?

Jeg spørger dig lige så stille, om det ville være en mulighed, at jeg kan undgå at gå ud af bilen, for at skabe noget RP. Det mener jeg ikke er at "spilde din tid". Jeg havde heller ikke nægtet at gå ud, eller blevet i bilen i lang tid.

 

 

20 minutter siden, Kagen skrev:

Du vælger at copbaite ved at bakke frem og tilbage foran pd som du selvfølgelig ikke har med i din video

Du må da gerne se et længere klip af situationen https://medal.tv/clips/42517070/d1337iHSSUFS. Det eneste ulovlige jeg gør, er at bakke på vejen. Jeg kan desuden heller ikke rigtig se, at det med at jeg vælger at teste mit NOS har med min klage at gøre? Du giver mig stadig kun 3 sekunder til at gå ud af bilen. 
 

 

24 minutter siden, Kagen skrev:

jeg beder dig om at stoppe hvor du vælger at køre videre.

Øh, nej? Jeg stoppede da du sagde det.

Link til kommentar

Du starter med, at ligge at køre bevist ulovligt foran betjenten der efter stikker du af fra ham ved at fortsætte efter de har fået markeret, at du skal stoppe. Kagen kommer så hen til dig og siger du skal komme ud af bilen, hvor du så finder på en historie på hvorfor du ikke kan komme ud. Han er måske hurtigt på aftrækkeren, men det ændre ikke på hvad du har gjort.

 

Jeg tænker ikke der ligger noget i denne klage, hvor kagen har gjort noget forkert. 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.