Hop til indhold
Stavox

[Solved] Vicerigspolitichef - tilladelser til at bære forskellige våben.


Matti 🐐

Recommended Posts

Halløjsa.

@Bob Johnson og jeg snakkede den anden dag, om at de nye våben til politiet giver rigtig mange rp muligheder til politiet.

De nye politivåben er pisse fede, og rp mulighederne er endeløse, dog har jeg en konsekvens beskrivelse og et løsningsforslag. 

Konsekvens beskrivelse:
Man ser alt for tit, at alle bare ruller rundt med en AR-15, KSG og en USP. Det synes jeg er super ærgerligt, da alle våben er gode til forskellige ting.

Løsningsforslag:
Løsningen kunne være, at vicerigspolitichefen kunne give adgang til at bære forskellige våben baseret på de ranks, som han kan uddele til folk. Menuen hvor han giver adgang til våbene skulle fungerer ligesom politi skabet, der hvor man vælger om man skal være uniformeret eller ej, skulle bare have navnene på de forskellige ranks, og man skulle derefter trække de forskellige våben hen til de forskellige ranks. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lyder sgu som en god ide, jeg har altid syntes det var lidt mærkeligt at en civil betjent ligepludselig dukker op med sniper, shotgun osv. Det vil generalt også give bedre RP, så fx Aktions styrker kunne bære tunge våben. Mens Civile har nogle i den lettere ende.

-Blaze

 

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, Beetle skrev:

Så det du siger er, at (vice)rigspolitichefen skal bestemme, hvilke våben betjentene skal bære? 

Basicly ja

I virkeligheden ser man jo hellere ikke politikadetter med MP5, osv.
Jeg tænker også, at der skal være en løsning, hvor alle får lov til at bære alle våben.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Matti 🐐 skrev:

I virkeligheden ser man jo hellere ikke politikadetter med MP5, osv.

Det er korrekt.

 

Hvordan skal dette fungere? Via. tabletten eller hvordan? Og er det kun, når der er en (vice)rigspolitichef online, at dette system skal være tilgængeligt?

 

1 time siden, Matti 🐐 skrev:

Jeg tænker også, at der skal være en løsning, hvor alle får lov til at bære alle våben.

Godt alternativ også! 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Beetle skrev:

Det er korrekt.

 

Hvordan skal dette fungere? Via. tabletten eller hvordan? Og er det kun, når der er en (vice)rigspolitichef online, at dette system skal være tilgængeligt?

Tabletten, våbenskabet - det kommer an på, hvad der er lettest at lave. Det skal kun være når (vice)rigspolitichefen er på, ja.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.