Hop til indhold
Stavox

[Solved] Andreas tardsen


Madsldr

Recommended Posts

Dit in-game navn: Madsldr

Spillerens in-game navn: Andreas Tardsen

Dit SteamID: STEAM_0:0:190570809

Spillerens SteamID: STEAM_0:0:29203417

Tidspunkt for hændelse: 08:40

Hvilke regler er blevet brudt: Kan ikke huske korrekt i tal men han er et lovlydigt job og han skal adlyde hvad en borger siger hvis han ikke har lavet nogle kriminel handlig eller været til fare.

Hvad skete der:^^Siger lidt sig selv ud fra det jeg skrev.

Beviser:

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak fordi du valgte at oprette en Ban-Reqeust. Hvis der er brud på serverens regelsæt, ville du høre fra mig igen.

 

 

 

Sikke et forfærdeligt og modbydeligt sprogbrug du har dig, knægt. Det selvfølgelig ikke okay at han står inde på din grund hvis ikke han har en warrent, men dit sprogbrug skal du rette op på.

 

Jeg tager selvfølgelig en snak med Andreas Tardsen in-game. Ville også have gjort det med dig, i forhold til dit sprogbrug, men du er jo for helvede en gammel Staff, du ved godt hvordan man opføre sig på serveren, ik?!...

 

Jeg vender tilbage til dig, Mads, med et svar hurtigst muligt når jeg har snakket med Andreas Tardsen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.