Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]DEAGLEMEISTER


Recommended Posts

In-game navn: DEAGLEMEISTER

 

SteamID: STEAM_0:1:64211367

 

Alder: 16

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

-          Jeg har tidligere erfaring som vicerigs – 3 gange

-          Jeg ved hvordan en styrke skal styres

-          Jeg kan styre en styrke med hård hånd – uden grimt sprog

-          De tidligere situationer, som jeg har været i som vicerigs har også styrket min viden og modenhed.

-          Jeg vil stramme mig op fra de tidligere gange som vicerigs og være mere seriøs

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

-          Jeg er betjent dagligt på Stavox, og nyder at være det

-          Jeg er online det meste af formiddagen, og plejer også at være aktiv om aftenen

-          Min aktivitet på serveren vil også bidrage til fællesskabet iblandt betjentene

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

-          Jeg vil gerne opnå en mere seriøs styrke, som er mere hårdhændet, uden at være stødende eller offensiv i deres sprogbrug

-          Jeg vil rette markant op på mit sprogbrug og væremåde

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

-          Jeg vil gerne give nyt liv til styrken og et friskt pust

-          Jeg har min tidligere erfaring som vicerigs, så jeg ved hvad der skal gøres bedre, både fra min personlige side og styrkens

-          Jeg vil forbedre positiviteten og selve moralen i styrken

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Som sagt har jeg været tidligere vicerigs, men er blevet fyret. Jeg har efterfølgende taget både min opførsel som spiller og vicerigs i betragtning. Jeg vil gerne rette op på den måde, jeg har været overfor folk. Det har på ingen måde været acceptabelt, og det undskylder jeg meget for. Jeg vil rette op på mit adfærd og sprogbrug overfor folk fremover.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.