Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Jenss


Jenss

Recommended Posts

In-game navn: Jenss

SteamID: STEAM_0:1:88681354

Alder: 21

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg har efterhånden spillet lang tid på stavox, og i mange af de næsten 2k timer jeg har på serveren har været som betjent. Så har en masse erfaring inden for politijobbet og politiloven, og alt der indebærer at være en god betjent.
Tit når jeg er betjent, har jeg ofte en høj rank inde for politiet, hvilket vil sige folk har tiltro til at jeg kan være med til at lede en styrke.

Giver også de retfærdige bøder der skal gives i de forskellige scenarier.

Folk kan tit godt kalde mig en nazi-betjent, hvilket jeg ikke mener er tilfældet, da jeg blot at jeg er hård, men retfærdig.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Er på stort set hver dag i minimum 4-5 timer dagligt og er ca. betjent 3-4 af dem. Så stort set alt min tid generelt på stavox, bruger jeg som betjent. Kan også være meget online hver anden weekend, eftersom jeg har et fuldtidsarbejde der også gør jeg først er på kl 17-17:30 til 21-22 stykker.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil gerne opnå at kunne bevise overfor spillerne og ikke mindst de andre vicerigspolitichefer, at jeg godt kan finde ud af at være en kompetent og erfaren leder, der kan finde ud af at lede en styrke på en måde så, jeg og spillerene også får det meste ud af deres tid på serveren som betjent.

Vil gerne bevise overfor jer at, jeg ikke er så "nazi" som i går og siger og faktisk bare er en meget hård, men retfærdig betjent.

 

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Som nævnt længere oppe er jeg en meget erfaren og kompetent person. Eftersom jeg har de mange timers erfaring på serveren og ikke mindst som betjent.

Jeg er også meget moden som person og som betjent. Så kan godt finde ud af at tage mig sammen og udføre mit arbejde ordentligt.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ikke andet end jeg håber i vil give mig chancen for at blive vicerigs, også skal jeg nok bevise at jeg ikke vil skuffe jer, og faktisk bevise hvor kompetent og erfaren jeg er.

 

Håber i kunne lide min ansøgning og hvis i er kommet så langt har i læst den igennem, Tak for tiden.
 

//Jenss

 

 

(I får lige et billede af mit politiidol selve chefen Vlado)

Kendt fra Politijagt: TV-legenden Vlado holder nyt foredrag i Aalborg

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

 

Det bliver altså et -Rep herfra, og nu skal du høre hvorfor.

 

Med alt respekt så føler jeg bare, at du ikke burde være vicerigspolitichef. Fornyligt valgte du at lave et målrettet -rep spam mod mig her på forum. Jeg føler ikke rigtigt, at det var en særlig moden ting at gøre. Udover det, så mener jeg, at du er enormt nazi betjent. Du beskriver selv, at du ikke mener du er så nazi som folk kender dig som. Jeg er dog tydeligt uenig i dette.

 

Jeg sætter bestemt ikke spørgsmål til din erfaring. Du er god betjent på alle de tekniske måder, dog mener jeg dine straffe er for hårde aka nazi.

 

Jeg håber du vil tage imod dette konstruktivt.

Mvh Philipwn

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

 

- Skide flink.

- Har en masse erfaring some politibetjent.

- Har styr på sit shit.

- Kan alle reglerne, især da han er ex-staff.

- Ville passe godt some vicerigs.

23 timer siden, Philipwn skrev:

Hej

 

Det bliver altså et -Rep herfra, og nu skal du høre hvorfor.

 

Med alt respekt så føler jeg bare, at du ikke burde være vicerigspolitichef. Fornyligt valgte du at lave et målrettet -rep spam mod mig her på forum. Jeg føler ikke rigtigt, at det var en særlig moden ting at gøre. Udover det, så mener jeg, at du er enormt nazi betjent. Du beskriver selv, at du ikke mener du er så nazi som folk kender dig som. Jeg er dog tydeligt uenig i dette.

 

Jeg sætter bestemt ikke spørgsmål til din erfaring. Du er god betjent på alle de tekniske måder, dog mener jeg dine straffe er for hårde aka nazi.

 

Jeg håber du vil tage imod dette konstruktivt.

Mvh Philipwn

Lige et spørgsmål, hvordan har -rep spam på forum, noget at gøre med hvordan han ville håndtere en højere position som betjent ingame?

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, Andrew, skrev:

Lige et spørgsmål, hvordan har -rep spam på forum, noget at gøre med hvordan han ville håndtere en højere position som betjent ingame?

 

23 timer siden, Philipwn skrev:

Jeg føler ikke rigtigt, at det var en særlig moden ting at gøre.

 

Meget simpelt så stoler jeg ikke på hans evne til at kunne holde ansvar, når han bryder reglerne på forum. Læg dog mærke til det ikke er den eneste grund for min vurdering.

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløjsa.

Jeg er enig med @Philipwnpå nogle punkter, og derfor er jeg reelt set også i tvivl med hvilken reputation, som jeg synes du fortjener. Jeg har slet ikke noget i mod dig som person. I og med at min aktivitet det seneste tid har været ret sløj, så har jeg ikke oplevet dig som betjent her for nylig, dog så har jeg en tanke om, at du nok stadigvæk kan være ret hård, nogle gange også lidt for hård. Jeg kan sagtens følge det sjove i, at være en hård betjent til tider, men når man er det 24/7, så kan jeg helt ærligt ikke se, hvorfor man skal være vicerigspolitichef.

Med det sagt så ved jeg, at du er en rigtig sød person, og du nok bare gør disse ting for at pisse folk af, hvis du lægger "den hårde side" væk, når du er vicerigs, så er jeg sikker på, at du nok skal blive en god leder. Det er også derfor, at jeg ender med at give dig et +rep.

Held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Philipwn skrev:

 

 

Meget simpelt så stoler jeg ikke på hans evne til at kunne holde ansvar, når han bryder reglerne på forum. Læg dog mærke til det ikke er den eneste grund for min vurdering.

ok

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Kiwi Z skrev:

+rep

aktiv

god betjent

moden

 

 

ved ikke hvad phillip tuder over med de skide reps, men du fortjener at komme ind : ) 

stilet besked tak for det ❤️

På 25/01/2021 den 7:42 PM , Philipwn skrev:

Hej

 

Det bliver altså et -Rep herfra, og nu skal du høre hvorfor.

 

Med alt respekt så føler jeg bare, at du ikke burde være vicerigspolitichef. Fornyligt valgte du at lave et målrettet -rep spam mod mig her på forum. Jeg føler ikke rigtigt, at det var en særlig moden ting at gøre. Udover det, så mener jeg, at du er enormt nazi betjent. Du beskriver selv, at du ikke mener du er så nazi som folk kender dig som. Jeg er dog tydeligt uenig i dette.

 

Jeg sætter bestemt ikke spørgsmål til din erfaring. Du er god betjent på alle de tekniske måder, dog mener jeg dine straffe er for hårde aka nazi.

 

Jeg håber du vil tage imod dette konstruktivt.

Mvh Philipwn

🙂 halla halla 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 25/01/2021 den 7:23 PM , hamudi al shabab skrev:

Tit når jeg er betjent, har jeg ofte en høj rank inde for politiet, hvilket vil sige folk har tiltro til at jeg kan være med til at lede en styrke.

At være en høj rank tæller 99% af tiden om at slikke nok røv på ham som er chef, eller i forvejen være venner med ham. Det ved vi begge to godt du er rigtig god til.

 

Citat

Jeg er også meget moden som person

Alle mennesker som vælger at gøre sådan noget lort her har jeg ABSOULUT INTET respekt overfor.

https://gyazo.com/266ab810e4eedeb36a27762122b355d0 
https://gyazo.com/1dde69993c9dee7418c278ec7f6e4118 

 

For slet ikke at nævne det alleredenævnte, "-rep-makker".

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.