Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Super Skov


Super Skov

Recommended Posts

In-game navn: Super Skov

SteamID: STEAM_0:0:43417588

Alder: 16

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? 

Jeg har spillet startede med at spille på Stavox for lang tid siden og har samlet meget erfaring igennem tiden. Jeg synes Stavox er sjovest når det bliver taget seriøst. Derfor brænder jeg meget for en seriøs RP og det vil jeg kunne tilbyde hvis jeg bliver en del af ledelsen. Jeg har meget erfaring som betjent og ved derfor hvordan en styrke skal styres på den bedste måde.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? 

Jeg er for det meste betjent når jeg spiller på serveren. Det variere lidt hvor tit jeg spiller på serveren. Nogen uger spiller jeg hver dag på Stavox. Mens jeg andre uger spiller mindre på Stavox. Hvis jeg bliver accepteret i Ledelsen vil jeg helt klart spille dagligt. Men, det kommer også lidt an på hvor meget skole og andre ting kommer til at fylde i min hverdag i fremtiden.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? 

  • Jeg vil gerne være med til at skabe en mere seriøs Politistyrke, hvor det gode RP bliver vægtet højt men med plads til sjov.
  • Jeg vil gerne sikre at der er plads til alle i politistyrken. Så ingen føler sig holdt uden for eller uretfærdigt behandlet.
  • Jeg vil gerne undgå at tømme hele politistyrken uden grund så ingen kan bidrage til politiet.
  • Jeg vil gerne sikre at det ikke kun er politiet som har den gode oplevelse på serveren. Men også dem som politiet interagere med.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? 

  • Jeg har en positiv attitude.
  • Jeg er imødekommende.
  • Jeg er altid klar på at give folk som har fortjent det en ekstra chance.
  • Jeg har ikke meget temperament.
  • Jeg kan reglerne.
  • Jeg kan bidrage med en seriøs politistyrke.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Nej, men stil gerne spørgsmål hvis der er mere i vil vide😀

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Kaj. K. skrev:

Hej du får et et neutralt rep på grund af:

  • Har ikke set dig som betjent eller generalt bare online
  • Du virker dog som en flink og rar person

Tror ikke vi har stødt ind i hindanden endnu. Jeg har 350 timer på Stavox hvor mange af dem er spillet som politi. 😀

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.