Hop til indhold
Stavox

[Solved] klage på en staff på stavox


lightergas

Recommended Posts

Dit ingame navn: shu hasam 😎
Staff ingame navn: Hondo 🤮
Dit SteamID: STEAM_0:0:446148560
Staff SteamID: STEAM_0:1:191147587
Forklar situationen: jeg kører rundt i en lyserød bil inde i gården, hvor der så er 2 gutter som der kommer og begynder at køre ind i mig nogen gange (de skiftes til at køre den samme bil). jeg ender så med at dræbe dem med min bil (fordi de kørte ind i mig mange gange). men så tp'er hondo og siger at jeg ikke må være derinde fordi at der er meth cooldown. fint nok. men så siger han at jeg åbenbart ikke måtte køre dem ned pga. meth cooldownen, hvilket jo ikke giver nogen mening da 1. meth cooldown/bygger skilt betyder at BASEN er ude for RP. men idet de kører ind i mig, så laver de jo et RP scenarie, hvor jeg så kan reagere ud for det. 2. de havde ikke engang add til basen. så også selv hvis det nu var sådan at meth cooldownen også dækkede over det jeg sagde før, så vil det stadig ikke betyde noget, da de ikke har noget med basen at gøre.

så jeg syntes ikke det er i orden at jeg skal have 30 minutters carban, selvom jeg sagtens kunne køre dem ned for det som de gjorde.
Bevis: ja

god aften og sådan noget hej hej

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Shu Hasam

 

Jeg for en case med "person gider ikke at gå ud fra vores byggeområde imens vi har methcooldown" Jeg tager så casen og for afvide af cybe at du ikke gider at gå ud når de beder dig om at gå ud gentagende gange. Jeg ser så dig brage en ned i baggrunden som står stille...

 

Jeg taget fat i dig og beder dig om at gå ud fra området da du intet har og lave derinde, og vi bliver rimelig hurtigt enige om at du ikke skal være derinde. Store kommer ud af det blå da cybe eller en af de andre havde called case på dig grundet du påkørte dem. Vi for så spurgt dig ind til hvorfor du kørte dem ned, hvortil du svare at de var kørt ind i dig..

 

Mig og store fortæller dig at du til en start overhovedet ikke skulle være derinde så den sag kunne endelig være ligegyldig, og at dine "CDM's" stadig talte som CDM's og på ingen måde var iorden. Eftersom jeg endelig godt kan se det fra din side af valgte jeg og nedsætte din straf til noget mindre og lukke den der. 

 

Alle som var i basen var ejer/medejer af dørene 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg var ikke klar over det til at starte med. Jeg fik det dog at vide af 2 personer, som der blev ved med at køre ind i mig, mens de råbte "fuck af", "skrid" osv. Men i det de gjorde det, så startede det jo et helt nyt RP-scenarie inde i basen som Hondo nu sagde at de var ejere af. Det betyder at jeg nu godt kan køre dem ned. Derfor syntes jeg det er mærkeligt, at jeg får 30 minutters carban for det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja.

Alså af hvad jeg for afvide vidste du @shu hasamat der var cooldown derinde og tænker vel lidt at i og med du er kørt derind har du vel også set skiltet? de havde jo ikke nogen base oppe på tidspunktet. Nu skal det også sige at du på intet tidspunkt nævnte at du ikke var bevist om det da jeg snakkede med dig om det, Du svaret blot "Ja men de køre ind i mig" da jeg sagde de havde methcooldown og du ikke skulle være derinde.

 

Forståligt nok hvis du ikke havde set det men hvorfor så nævne at du var bevist om det i case.

Link til kommentar
Del på andre sites

 

48 minutter siden, Hondo skrev:

Nu skal det også sige at du på intent tidspunkt nævnte at du ikke var bevist om det da jeg snakkede med dig om det

?? jeg nævnte det ikke før fordi jeg ikke følte det var nødvendigt, da jeg jo klager over at du tager fat i mig og giver mig carban for CDM, selvom de havde truet mig ved at køre ind i mig
 

45 minutter siden, Hondo skrev:

 

Forståligt nok hvis du ikke havde set det men hvorfor så nævne at du var bevist om det i case.

Her vil jeg lige indsætte en af mine tidligere beskeder; "Jeg var ikke klar over det til at starte med. Jeg fik det dog at vide af 2 personer, som der blev ved med at køre ind i mig, mens de råbte "fuck af", "skrid" osv."

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænker ikke at Hondo har gjort noget forkert i situationen, da han har handlet ud fra det han vidste og fik at vide.

Den afgørende faktore her er netop, om du var bevidst om, at der var meth-cooldown derinde, da det ændrer på om du overhovedet skulle være derinde til at starte med.

Man kan sige, du skulle nok ikke have haft carban, da du jo havde en gyldig grund til at køre dem ned.


Det virker til mere at være en kommunikationsfejl mellem jer.

Er jeg forkert på den?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.