Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]Mr Sebaak


Sebaak23_ DK

Recommended Posts

 

In-game navn:  Mr Sebaak

SteamID:STEAM_0:1:52950261

Alder: 18

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Hvorfor. Det er da fordi at jeg er en Super aktiv betjent som ikke gemmer sig væk når det kommer til at tage ansvar og store valg.

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? 
Jeg spiller Som betjent Dagligt og laver meget når det kommer til politiet 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Hvad jeg gerne vil opnå, er at kunne være til stede og hjælpe politiet når der er folk som råber og skriger, Eller som nogle gange bare virker til de bare sidder som betjent for a lege med venner:

Jeg vil gerne kunne være her og hjælpe folk med at sige hvordan tingene skal gøres og hjælpe nye med at blive et dygtigt politi. Mit endeligt mål er at have en Elite styrke hvor man ved, at alle kan regne med hinanden og hjælper hinanden.

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Den aktivitet som jeg bringer. 
et humør som altid er i top.
Effektivitet bland samer arbejdet i politistyrken
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Kommer an på hvad der er vigtigt. det er ikke første gang jeg er en leder i et Spil Har spillet rigtigt meget Starwars rp og andre ting lignede hvor jeg også har stået med rolle som leader.


Er ordblind... er nok også vigtigt at få sagt 

Link til kommentar
Del på andre sites

Kære Mr. Sebaak

 

Vi har jo haft lidt af et turbulent forhold når det kommer til politiarbejde. Vi har både haft det sjovt men derimod også taget det seriøst, jeg synes du meget kompetent og egnet til jobbet, og så synes jeg bare at du laver noget røv fedt RP hvilket jeg er vild med.

Så du for selvfølgelig et

 

KÆMPE +REP 

 

❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

Helt klart +Rep!

Jeg har i dag haft det fedeste RP med dig som betjent. Jeg var en borger der havde en klage på en betjent. Du var højt rangeret i styrken (går jeg ud fra). Du tog min klage super professionelt og tilbød mig både psykolog samt tilkaldte borgmesteren for, at jeg kunne lave en retssag mod betjenten jeg klagede over (betjenten tazede mig og slikkede bagi... Det var min klage).

 

Det var fandme fedt RP!

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Guzern skrev:

Kæmpe +Rep

Alt den tid jeg har kendt dig, lige siden Buch-dagene, har du været en formedabel betjent.

Held og lykke Tvebakke

Takker mange gange. savner sku også de gamle dage for at være ærligt. har tænkt mig at lave en mini Buch

Link til kommentar
Del på andre sites

Ultra kan ikke Se problemet i at Opfordre folk til at stemme på folk ? Ber dem ikke om at Stemme nogle op eller ned skriver til dem at de kan, da de så også er med til at vælge. OG PÅ INGEN tidspunkt er der nævnt / tænkt at de skulle booste mig selv. Hvis det er et problem så fjerner jeg det da 

Men mange tak for den meget gode Feedback. har fjernet Skiltet da jeg regner med det var dit poblem

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.