Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Glade Gerta


cornelius

Recommended Posts

In-game navn: Glade Gerta

SteamID:STEAM_0:0:150806701

Alder: 14

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Jeg synes at jeg skal være en del af ledelsen for at holde mere styr på politiet, og lave noget mere godt RP inde på serveren.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Jeg er politi næsten vær gang jeg kan, og er for det meste inde på serveren vær dag.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? Prøve at lave noget godt RP til serveren og prøve at holde styr på politiet så godt som jeg kan, så det ikke er ligeså kaotisk som jeg har set før.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? Jeg synes at jeg kan i stillingen som Vicerigspolitichef kan få orden i politi styrken, og gøre så det bliver lidt mere spændene at være politi betjent og så der kommer noget mere RP.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg spiller ikke så meget inde på serveren som jeg en gang har gjort fordi jeg synes der mangler noget godt RP,  og det er hoved grunden til at jeg ansøger fordi jeg gerne vil lave noget godt RP.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.