Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Biolzi


biolzi2400

Recommended Posts

 

In-game navn:  Biolzi 

SteamID:STEAM_0:1:532037624

Alder: 23

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Ville rigtig gerne være en del af ledelsen da jeg tit er betjent, og godt kan lide og være betjent. og kan godt være jeg har mangen haters og jeg troller rundt tit. men når jeg er betjent går jeg op i at folk passer deres job og er selv seriøst som betjent. det lidt træls når man er indsatsleder eller vis en anden er. og man ikke må demote personer der snakker grimt til borgerne eller snakker grimt til indsatslederen. kunne virkelig godt tænke mig og blive vice da jeg selv går meget op i jobbet når jeg er betjent.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? er Online dagligt. og er betjent 4-5 gange om ugen. 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? ville gerne opnå at gøre politi styrken til en bedre styrke. det med at kunne vælge sin egen styrke med folk man stoler på og ved passer sit arbejde, og har en pæn tone over for borgerene. den endelig grund er bare at kunne holde en god politi styrke hvor folk ikke troller og går som der passer dem.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? kan bidrage med at jeg er meget aktiv som betjent. jeg giver alle folk en chance. jeg vælger ikke betjente ud fra folks gang eller folk jeg har haft lidt konflikter med. da jeg ikke syntes at man skal blande de 2 ting sammen i en politi styrke. jeg ville være en Vice der også lytter på hvad andre betjente siger. Og vis de kommer med ideer til ting ville jeg da også lytte til dem. Jeg ville være en Vice der går meget op i at betjente rykker ud vis der bliver kaldt over radioen med raid og skud osv. ville være en Vice der går op i politiet ikke køre som hul i hovedet og køre efter loven.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg har været mega toxic og sproget har ikke været det pæneste men som sagt når jeg er betjent er jeg helt anderledes det burde mine haters også kunne skrive under på. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.