Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Rosee


Roseee

Recommended Posts

In-game navn: Rosee

SteamID: STEAM_0:0:149213480

Alder: 15 gode år 

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Jeg vil gerne være en del af ledelsen, fordi at jeg er en forholdsvis ny spiller herinde på Stavox, men jeg føler allerede, at jeg er klar til at påtage mig ansvaret, som vicerigspolitichef, med mine allerede 500+ timer i spillet siden efterårsferien. 

 

Jeg vil mene, at jeg er en god og velformuleret betjent og kender til de fleste regler. Jeg vil sørge for en god stemning i styrken, med plads til fejl og hygge, men stadig med godt rp. Jeg vil sætte min styrke sammen til et stort teamwork og ikke bare køre mit eget spil, jeg vil inddrage andre betjente i mit arbejde og sørge for at alle føler sig velkomne, nye som gamle. Jeg er en retfærdig person der ikke bare går med presset, men efter hvad der er den mest fair løsningsmetode, jeg har også relativt godt styr på reglerne.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Jeg er som regel online hver anden dag hvor jeg bruger stor del af min tid som betjent. Jeg har spillet herinde i lidt over 500 timer og vil nok give et gæt på at 200-250 af dem er brugt som betjent. 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? Mit mål som Vicerigspolitichef er at det generelle Politi på Stavox skal op på et højere niveau, altså bundniveauet skal hæves. Samarbejdet skal øges og kommunikationen og samarbejdet på tværs af spillerne skal optimeres, stemningen skal forbedres og arbejdet skal effektiviseres, med plads til at have det sjovt men sideløbende også seriøst.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? Jeg ved ikke helt om jeg kan bidrage med noget andre ikke kan, altså man kan hvad man vil føler jeg lidt. Jeg kan vel bidrage med godt humør og et stort smil til serverens spillere. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej, det føler jeg ikke der er, i er velkomne til at kontakte mig hvis der skulle være spørgsmål.

 

- Rosee

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du får et +REP fra mig

 

Din ansøgning i min mening er perfekt og har hvad man skal vide.

 

- Du kan formulere dig selv og til sprøgsmålene på en god måde

- Ser dig tit ingame, og virker som en flink fyr

-Du kan reglerne og har ikke set dig bryde reglerne så meget.

 

I bund og grund god ansøgning. Kunne godt lide at se dig som vicerigspolitichef

Eller måske en dag Rigspolitichef 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.