Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Emil stormbach


UMBABWAY

Recommended Posts

Navn Emil Stormbach

In-game navn: EmilSt

SteamID: STEAM_0:1:218958379

Alder: 13 snart 14

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Jeg kunne virkelig godt tænke mig at for lavet noget bedre politi RP, få styr på styrken når der er brug for det. høre hvad folk har at sige både borgerne og styrken.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? jeg er på hver dag, lige fra efter skole til aften. jeg spiller meget af min tid som bejtent fordi jeg ikke rigtig gå op i kriminalitet. 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? Få politi styrken op i en støre enhed med forskellige jobs inden for politiet. Sørge for politiet laver deres arbejde ordenligt, og ikke mindst det ordenlige sprog til borgerne.1

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? jeg vil gerne ligge min tid ind i politi jobet, som sagt hæve polititstyrken til en højre enhed. Uddele jobs f.x. til bejtente der vil være civil kan jeg udele jobet tømmer.1

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide? Jeg håbe i alle klare jer i denne svære tid god eftermidag

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Emillst
Hej Emil, mener bestemt ikke du kan finde ud af at være betjent da du slet ikke er moden nok til at kontrollere en hel styrke.  
For det første kan du ikke finde ud af at betjent en af de mest simple Road Blocks hvor du vælger gentagene gange at sætte mig stuck.
I dag konfiskeret simpelthen også min bil hvor jeg stod lige ved siden af hvilket også tyder på at du nok ikke er så kompetent som betjent.
Men udover det er du også meget toxic og kan bestemt heller ikke holde hovedet koldt.
Du er heller ikke så meget betjent du sidder bare mest i kraftværket og keder dig.
Men held og lykke

//Gerda

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Gerda skrev:

Hej Emillst
Hej Emil, mener bestemt ikke du kan finde ud af at være betjent da du slet ikke er moden nok til at kontrollere en hel styrke.  
For det første kan du ikke finde ud af at betjent en af de mest simple Road Blocks hvor du vælger gentagene gange at sætte mig stuck.
I dag konfiskeret simpelthen også min bil hvor jeg stod lige ved siden af hvilket også tyder på at du nok ikke er så kompetent som betjent.
Men udover det er du også meget toxic og kan bestemt heller ikke holde hovedet koldt.
Du er heller ikke så meget betjent du sidder bare mest i kraftværket og keder dig.
Men held og lykke

//Gerda

kunne have ik sagt det bedre

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Gerda skrev:

Hej Emillst
Hej Emil, mener bestemt ikke du kan finde ud af at være betjent da du slet ikke er moden nok til at kontrollere en hel styrke.  
For det første kan du ikke finde ud af at betjent en af de mest simple Road Blocks hvor du vælger gentagene gange at sætte mig stuck.
I dag konfiskeret simpelthen også min bil hvor jeg stod lige ved siden af hvilket også tyder på at du nok ikke er så kompetent som betjent.
Men udover det er du også meget toxic og kan bestemt heller ikke holde hovedet koldt.
Du er heller ikke så meget betjent du sidder bare mest i kraftværket og keder dig.
Men held og lykke

//Gerda

Jeg kan ikke være andet end enig, har han overhoved været betjent her de sidste par uger?

Link til kommentar
Del på andre sites

På 22/01/2021 den 10:36 AM , Gerda skrev:

Hej Emillst
Hej Emil, mener bestemt ikke du kan finde ud af at være betjent da du slet ikke er moden nok til at kontrollere en hel styrke.  
For det første kan du ikke finde ud af at betjent en af de mest simple Road Blocks hvor du vælger gentagene gange at sætte mig stuck.
I dag konfiskeret simpelthen også min bil hvor jeg stod lige ved siden af hvilket også tyder på at du nok ikke er så kompetent som betjent.
Men udover det er du også meget toxic og kan bestemt heller ikke holde hovedet koldt.
Du er heller ikke så meget betjent du sidder bare mest i kraftværket og keder dig.
Men held og lykke

Er fuldstændig enig med Gerda har ikke end gang set dig som betjent ud over det er du den mest u modne 13 årige jeg længe har mødt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.