Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]mix1


Message added by Boris Димитри,

Du har 24 timer til, at gøre mere ud af din ansøgning. 

 

Hvis det ikke sker vil din ansøgning blive afvist.

Recommended Posts

In-game navn:  mix1

SteamID:76561198962800851

Alder:16

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? jeg er go som detjent og går meget op i det 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? hver dag 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? at få en beder styrke 

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? jeg kan se hvornår der kommer ploblemer  og hjælpe med dem 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  hvis der nåde i ville vide om mig så må i spøger 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Mathias/Mix1

 

Som en person der kænder dig, og er i samme gang med, tænker jeg ikke lige det er din tid endu.

Dog ville jeg gerne give dig en lille "thumbs up" for at du begynder på at ansøge med tanker om at du kan blive

noget støre en bare lige Indsatsleder.

 

Dog du er ikke lige helt klar endu i min fornemelse så håber jeg at du kan forstå, tage hjælp fra andre, og at du kan gøre det bedre

 

- Antonn

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

Du er alt, alt for barnlig in game og lytter ikke til andre end dig selv, du sejler rundt i din egen sø og råber at du skal bruge hjælp hist og her. Men uden at sige hvor eller til hvad, du blamer altid alle andre end dig selv og kan ikke selv se de fejl du laver i løbet af dit rp. Så snart folk kritisere dig går du direkte imod dem og har tendens til at halvt svine dem til.
 

Jeg har ret i min pointe da jeg kan se du har -reppet folk der har givet dig en kommentar fordi de ikke har vurderet dig som du gerne vil have det.

 

Du har heller ikke indtastet dit korrekte SteamID. 

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

 

De gang jeg har set dig ind har du været total provokere og snakke generelt meget grimt til folk nå det ikke gå din vej og du selt ikke finde ud af at være betjent hvor vil du kun finde ud af at være viserispolitichef når du giver bøder til folk der holder på græsset udee for byen så det bliver et stort - rep her fra

 

Samt i stedfor - rep folk for deres kommentar så læse dem igem igen se om der måske noget du kun gør bedre

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, jeg havde en episode med dig i går hvor min bil blev kørt ind i, en person blev så kørt ned og det så du godt.

Jeg blev så anholdt fordi jeg havde kørt en person ned hvilket jeg prøvede at forklarer dig men du gad ikke lytte 

selvom det var på video det hele 

 

På 22/01/2021 den 12:29 PM , Mads E. skrev:

Du er alt, alt for barnlig in game og lytter ikke til andre end dig selv, du sejler rundt i din egen sø

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.