Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Lolly


Lolly

Recommended Posts

In-game navnLolly

SteamID: STEAM_0:1:244727434

Alder: 13

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Fordi jeg er en meget seriøs betjent. Jeg føler godt at jeg kan holde styr på en større gruppe af mennesker og guide dem. Jeg kan holde hovedet koldt under pressede situationer og jeg er god til at tage overblik for at bedre kunne forstå situationen. 
 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er online omkring 7-8 timer om dagen. Herfra er jeg betjent omkring 2 timer om dagen, Det vil selvfølgelig ændre sig hvis jeg blev Vicerigspolitichef. 
 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil gerne opnå en seriøs og god styrke. Jeg håber på at lave et samfund imellem de mange bejtente. Jeg har selv haft alt for mange dårlige episoder med bejtente. Jeg håber på at ikke udryde dem fra styrken men prøve at lære dem op. 
 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

En meget aktiv betjent som (næsten) altid er i godt humør. Jeg er (næsten) altid seriøs. 
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Ja, Jeg håber at folk vil kigge på mig på en anden måde end de før har gjort. Jeg har tidligere været ekstremt toxic og det har først gået op for mig nu. Jeg prøver virkelig at ændre mig og det håber jeg også andre har opdaget. Jeg håber på at jeg til sidst vil have kunne fjerne den toxic del af mig væk.

Tak fordi i ville læse min ansøgning og jeg håber at kunne blive Vicerigspolitichef.


-Lolly

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

- Useriøs

- kan ikke holde den pæne tone også bestem ikke under pres

-i mine øjne er du ikke moden nok til indsatsleder endnu så du er bestemt ikke moden nok til vicerigspolitichef 

-håber du næste gang først lige vil tage indsatsleder også ser jeg hvordan du klare det, indtil videre er du ikke moden nok i mine øjne

-du skal tage dit politi job meget mere seriøst hvis du skal/bliver vicerigspolitichef

-din ansøgning mangler fyld der er ikke lagt nok i den, det viser vel du ikke vil være det eller bare ikke ligger nok arbejde i jobbet 
Mvh
Bananna

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.