Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Bananna


Banana

Recommended Posts

In-game navn: Bananna

SteamID: STEAM_0:0:189044768

Alder: 14    09-02-06

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

- Jeg spiller meget som politi, jeg tror lidt over halvdelen hvis ikke noget over halvdelen af min tid på serveren har jeg været politi og jeg har omkring 1579 (nu). 
- Jeg er snak saglig og forstående overfor andres problemer og valg.

- Jeg får ofte højere ranks i politi styrken hvilket vil sige jeg klare mig bedre end de fleste.

- Jeg bliver næsten aldrig demotet når vice rigs laver nye styrker eller generelt bare af chefen vi har og jeg bliver stort set altid politi når jeg ansøger eller spørg om jeg må blive en del af politiet. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

- Jeg er online stort set hver dag

 -Over 70% af min tid jeg er online er jeg politi.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

- Jeg vil gerne lave en politi styrke som ikke "leger rundt" eller skyder hinanden eller skyder i det offentlige rum bare for at skyde

- Jeg vil lave så godt RP som vi kan så der ikke bare er trolls 

- Jeg vil lave en venlig politi styrke som ikke kun går efter bøder eller kun efter at arrestere folk 

- Jeg vil få opbygget så god en styrke som muligt

- Jeg vil lave en styrke som ikke tror men ved hvad der sker Fx skud en byen så i stedet for en betjent siger det var en person fordi han/hun tror det skal de vide det. 

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

- Jeg er meget aktiv som politi hvor jeg måde ville kunne holde øje med andre hvis de vil ansøge så jeg kender min mening

- Jeg vil gøre meget ud af mine klager og går ikke kun efter at demote

- Jeg render meget ude i "marken" og oplever hvordan folk er så jeg ved hvornår de skal til at lave ting (huskes inden for 5 minutter eller død)

- Jeg kan tage mundlige diskussioner med folk uden jeg behøver at skrige fordi jeg er ved at tabe eller vinde.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Billeder af mine højere ranks, taget da der var tid, har ikke alle men nogle
https://gyazo.com/e33b1bd824a9b4f6c1131b943cf38902
https://gyazo.com/21cd4f628b9b90065b62930cdbd71bc8
https://gyazo.com/17c32a5665322b86a796a7283e0e1955
https://gyazo.com/df70d86a7776ef0592cff5d5fba9a7e2
https://gyazo.com/4e70ac40b37e79de4a76d6e1daa4b9b0
https://gyazo.com/ae63d64a990c88f15551986ae98a2f9c

tak fordi i gad at læse den, håber i har en god dag 🙂 Mvh
Bananna

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Blaze19 skrev:

+REP

•Han er en moden banan

•har meget erfaring som betjent

•har meget erfaring indenfor Indsatsleder

•bruger hans mikrofon fornuftigt til at lede styrken!

 

Held og Lykke bananna dreng.

Tak, Blaze, håber vi ses i politiet idag eller en anden dag 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du for sgu et +Rep fra mig af.

Synes sgu det var et lækkert billede hvor vi begge var politiassistent, men udover det så nyder jeg at være på samme hold som dig, du kommer altid med godt humor hvilket jeg synes er vold fedt.

- Du kan reglerne

- Du er meget tit betjent 

- Du tager det seriøst

- Din ansøgning er overskuelig

- Du taler pænt 

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

-Når vi en sjælende gang er betjente sammen,  prøver jeg tit at få dig med på mit troll, men du afviser altid og holder snuden i sporet.

-Go forståelse af reglerne 

-tit nazi betjent overfor mange( self ikke mig)

- Ultra simp (langt mere end mig) 🙃

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Lomholt skrev:

+rep

-Når vi en sjælende gang er betjente sammen,  prøver jeg tit at få dig med på mit troll, men du afviser altid og holder snuden i sporet.

-Go forståelse af reglerne 

-tit nazi betjent overfor mange( self ikke mig)

- Ultra simp (langt mere end mig) 🙃

Tak Mega simp, er nu ikke så ofte Nazi betjent mere da det tager det sjove fra det, er bare meget seriøs nu

7 minutter siden, landmanden skrev:

Du for sgu et +Rep fra mig af.

Du er meget tit betjent 

Du kan reglerne

Tak Lande, elsker at være betjent med dig 

20 minutter siden, Lars Lømmel skrev:

Du for sgu et +Rep fra mig af.

Synes sgu det var et lækkert billede hvor vi begge var politiassistent, men udover det så nyder jeg at være på samme hold som dig, du kommer altid med godt humor hvilket jeg synes er vold fedt.

- Du kan reglerne

- Du er meget tit betjent 

- Du tager det seriøst

- Din ansøgning er overskuelig

- Du taler pænt 

Du skulle jo lige have et shoutout ik, tak for din plus rep ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa, jeg prøver så vidt muligt, at holde mig neutral i disse ansøgninger, men jeg synes dog, at du fortjener et +rep.

Dog så synes jeg, at det er fuldstændig latterligt, at du valgt at smide 5-6 screenshots af dine ranks igennem tiden, altså bare at du nævner, at du bliver højeste rank er noget bullshit. De højeste ranks er udelukket til vicerigspolitichefens yndlingspersoner. I hvert fald, held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

31 minutter siden, Matti 🐐 skrev:

Hejsa, jeg prøver så vidt muligt, at holde mig neutral i disse ansøgninger, men jeg synes dog, at du fortjener et +rep.

Dog så synes jeg, at det er fuldstændig latterligt, at du valgt at smide 5-6 screenshots af dine ranks igennem tiden, altså bare at du nævner, at du bliver højeste rank er noget bullshit. De højeste ranks er udelukket til vicerigspolitichefens yndlingspersoner. I hvert fald, held og lykke.

Tak for din plus rep, det betyder meget Matti også endnu mere når du siger du prøver at holde dig neutral

12 minutter siden, Onlycqmbo skrev:

+REP

- Tit aktiv 

- Kan reglerne 

- Gør hvad der skal til

- Kan holde hovedet koldt 

- Snakker ordenligt og nede på jorden

vi burde lave noget mere politi sammen, tak for dit rep

Link til kommentar
Del på andre sites

Hello Banana
Du er helt klart egnet som vicerigs.
Du er en skide flink og imødekommende person, og ved hvordan man skal snakke til folk. Du har nogle gode styrker indenfor leder-rollen. Din aktivitet som betjent sidder også helt i top, da du næsten altid er betjent.
Jeg ved hvor seriøst du tager dit politiarbejde, og synes bare du skal ind.
Du får et +rep fra mig.
Held og lykke!

 

//Gunner  

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Gunner skrev:

Hello Banana
Du er helt klart egnet som vicerigs.
Du er en skide flink og imødekommende person, og ved hvordan man skal snakke til folk. Du har nogle gode styrker indenfor leder-rollen. Din aktivitet som betjent sidder også helt i top, da du næsten altid er betjent.
Jeg ved hvor seriøst du tager dit politiarbejde, og synes bare du skal ind.
Du får et +rep fra mig.
Held og lykke!

 

//Gunner  

Jo tak, Glæder mig til at finde ud af om jeg kommer ind, No matter what glæder jeg mig til at være politi på stavox igen 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.