Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Landmanden


landmanden

Recommended Posts

In-game navn: Landmanden

SteamID: STEAM_0:0:67537875

Alder: 15

 

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

Synes selv at jeg har styr på mange af server reglerne, og jeg står ved de handlinger jeg laver.

 

Har 1324 timers erfaring på serveren og mange af de timer er som politi.

 

Har selv det indtryk af at folk synes at jeg er en relativ flink og rar person.

 

 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?:

Næsten hver gang jeg er online er jeg politi.

 

Spiller normalt 5 til 7 gange om ugen hvor jeg bruger et par timer inde på serveren.

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

Vil gerne have en politistyrke som kan finde ud af og Holde loven, og som faktisk vil tag deres politi arbejde seriøst, der skal også altid være plads til at have det lidt sjov, men ingen form for troll. vil Gøre plads til de nye og give dem en chance, og fortælle hvad de har gjort hvis de har Gjort noget galt.

 

Håber jeg kan skabe en god form for rp på serveren.

 

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?:

Vil ikke mene at jeg kan bidrage med meget mere end andre personer kan, men jeg ved at der er mange som er politi som faktisk ikke kender til mange af de reglerne som er på serveren.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ikke andet end at jeg er ordblind. men jeg går ind i google docs og indtaler og det virker fint

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Landmanden.

Du for et + Rep herfra.

Du kunne godt have gjord lidt mere ud af din ansøgning, da den er meget kort og det virker ikke til du har taget dig nok tid til at skrive den.

Men du for alligevel et + Rep fordi jeg har set dig så meget inde ( Især som betjent ) og synes du klare det pisse godt.

- Du er en god betjent

- Du kan dit kram

- Du er ikke en lille skrige unge, med derimod meget moden og tager gode beslutninger

Link til kommentar
Del på andre sites

Sidst jeg mødte dig var du et larmende røvhul som smed skælsord ud til højre og venstre, samtidigt med du smadrede biler rundt over det hele.
Jeg har gemt videoer af personer til netop det formål at sige "fuck dig" når de ansøger som staff/vicerigs, men den video jeg havde af dig var simpelthen for lang til at jeg kunne uploade den. Det fandt jeg så først ud af nu, efter jeg har slettet alle optagelser :))))))image.png.a95bcefead322b83df2c51ac8e9caf22.png
 

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

Leger meget rundt

Følger han har lidt erfaring med Politi loven.

Har lige en del ting du skal have arbejdet på Landmanden, men jeg håber du vil lave en i fremtiden

 

 

Dette ligner utrolig meget Weird's ansøgning, dette kan selvfølgelig være et vildt tilfælde, meen...

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes godt man kan være lidt kreativ når man skriver sådan en ansøgning

Dette er @Weird's ansøgning som ligner til forveksling din  

Spoiler

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

Synes selv at jeg har styr på mange af server reglerne, og jeg står ved de handlinger jeg laver.

 

Har 1609 timers erfaring på serveren og mange af de timer er som politi.

 

Har selv det indtryk af at folk synes at jeg er en relativ flink og rar person.

 

 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?:

Næsten hver gang jeg er online er jeg politi.

 

Spiller normalt 4 til 5 gange om ugen hvor jeg bruger et par timer inde på serveren.

 

I weekenderne spiller jeg på server i 4-8 timer, har et arbejde så derfor er jeg ikke ligeså meget på i hverdagene.

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

Vil gerne have en politistyrke som kan finde ud af og ophæve loven, og som faktisk vil tag deres politi arbejde seriøst, der skal også altid være plads til at have det lidt sjov, men ingen form for troll.

 

Håber jeg kan skabe en god form for rp på serveren.

 

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?:

Vil ikke mene at jeg kan bidrage med meget mere end andre personer kan, udover at jeg ved at der er mange som er politi som faktisk ikke kender til mange af de reglerne som er på serveren.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ikke andet end at jeg er ordblind og er lidt mongol til dansk.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.