Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Madsldr


Madsldr

Recommended Posts

In-game navn: Madsldr

SteamID: STEAM_0:0:190570809

Alder: 15

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? 

Da jeg ikke er staff længere har jeg ikke så meget andet at lave en at være betjent som jeg også har også har været en del på det seneste.

Jeg kan finde at tage det seriøst og gøre byen til et mere sikkert sted uden kriminelle, jeg har driving skills der siger spar 10 så ingen kan stikke af!

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg har et gennemsnit på 150 timer på garrysmod vær 2 uge hvilket vil sige at jeg nok er betjent 2 timer om dagen ca.

Så det med at være online er ikke noget problem da jeg ikke har noget liv.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil gerne opnå:

en kompetent styrke

gode og oplærte betjente

et samarbejde der siger spar 2

ingen kriminelle  i vores by!

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg kan tage mit arbejde seriøst

Godt humør

Mega aktiv

Jeg er klar på en vær udfordring 

Gøre byen til et bedre sted

Reglerne står klart i min hjerne

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Tak fordi du læste min ansøgning 😎

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mads,

Du får et NEOTRALT rep

Her er følgende grunde:

 

- Måske du ikke skal kalde folk samfundstabere. Det viser lidt at du ikke snakker/skriver så pænt.

 

- For det andet, så har "driving skills" ikke rigtigt noget med vicerigs at gøre.

 

- Syntes ikke rigtigt at jeg har set dig så meget som betjent ( måske er det bare mig?)

 

 

Held og lykke 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du får et - Rep herfra.

 

Du skal tage det her som konstruktiv kritik og ikke hate.

 

Jeg ser dig næsten ikke på betjent, og når du så endelig er betjent er du enorm useriøs.

 

Hver eneste gang du er betjent, har jeg aldrig set andet end at du bare leger rundt med dine venner og tager jobbet meget useriøst.

 

Kan ikke se dig som at skulle have leder rollen i en politi styrke lige pt.

 

Hvis du er mere betjent og tager jobbet meget mere seriøst, tænker jeg godt du kan være Vicerigs i en nær fremtid.

Link til kommentar
Del på andre sites

Mads mads mads,

du for et stort +Rep for mig af, fordi at jeg ser dig rigtig meget ingame, der kan dog til tider godt gå lidt troll i den, men jeg er sikker på at du vil tage det seriøst hvis du kom med i ledelsen. 

- Super flink fyr

- Kan reglerne

- Har godt kendskab til dem der spiller der inde 

- Fin ansøgning

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mads, synes sgu ikke jeg ser dig så meget som politimand for tiden så mener derfor ikke du har så meget erfaring. Meeeeeen bare fordi du får ét -rep betyder det jo ikke at du ikke kan simpe dig ind :D.

Held og lykke
//Gerda

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Madsldr skrev:

Tror lidt det ville ændre på din mening hvis du begynde at være aktiv i stedet for at dømme ud fra 2-3 dage.

Har været inde det meste af ugen og det eneste du har lavet er at trolle rundt i din bil 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kaj. K. skrev:

Har været inde det meste af ugen og det eneste du har lavet er at trolle rundt i din bil 

Ville det give bedre mening hvis jeg siger at jeg blev demoted for 3 dage siden og ikke har haft andet og lavet en at køre rundt i min bil ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.