Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]Mathias


Mathias.

Recommended Posts

In-game navn: mathias

SteamID: STEAM_0:0:459209725

Alder:16

 

 

Vi prøver igen… 

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg skal være en del af ledelsen fordi jeg er en god leder.  Jeg lytter til alle for at sikre de føler sig forstået og får en retfærdigt behandling. Jeg har en masse god erfaring og kender til alle reglerne.

og Jeg har godt styr på hvad jeg laver når jeg er politibetjent, jeg holder styr på mine handlinger.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

jeg er online 24/7 når jeg kommer hjem fra skole og når jeg er på så er jeg politi ca helle tiden fra jeg kommer på til jeg går af

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil gerne opnå mere og bedre RP. Hjælpe dem der har brug for det og samle en ambitøs politistyrke
jeg vil os gerne opnå at alle kan komme til at for noget godt politi rp ind på serveren og der ik er noget fail rp

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg kan bidrage med en god leder med massere god erfaring. Som kender alle reglerne. Jeg vil skabe en masse god og mere seriøs RP.

og Jeg kan være seriøs omkring mit arbejde. Jeg kan være moden og vide hvornår nok er nok.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg ved godt den er kort, men jeg kan sku ikke presse mere ud af hovedet. Jeg er bedre til at vise hvad jeg dur til end at sidde og fortælle om det og jeg er lidt ordblind og lort til dansk 

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, Lise Lise skrev:

+ REP

Kæmpe chef

Kan politireglerne

Aktiv

Imødekommende

Flink

 

Du troller måske lidt for meget nogle gange, håber det stopper hvis du bliver vicerigs 🙂

hej lise tak og det stopper hvis jeg kommer ind 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

+ rep

 

Politi hver gang jeg ser dig på, så det er et stort plus.

 

Du har ansøgt rigtig mange gange til Vicerigs, det viser også at du virkelig brænder for rollen.

 

Kunne godt se dig som leder af en styrke, der er dog en hvis grad hvor du har et lidt kort temperement.

 

Hvis du arbejder på det, og bare bliver ved med den gode aktivitet, kunne jeg sagtens se dig som Vicerigs.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Store skrev:

+ rep

 

Politi hver gang jeg ser dig på, så det er et stort plus.

 

Du har ansøgt rigtig mange gange til Vicerigs, det viser også at du virkelig brænder for rollen.

 

Kunne godt se dig som leder af en styrke, der er dog en hvis grad hvor du har et lidt kort temperement.

 

Hvis du arbejder på det, og bare bliver ved med den gode aktivitet, kunne jeg sagtens se dig som Vicerigs.

 

 

Hej store det med temperament arbejder jeg maget på og tak 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Madsldr skrev:

+Rep

Home boy 💚

Kender sit lort

Håber inderligt at Boris har tænkt sig samt rigspolitiet at give dig en chance fordi det fortjener du virkeligt efter alt den grind og 4 ansøgninger.

Hej Mads tak og tror jeg er op på 5 ansøgninger idk

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt rep


+ Du kan finde ud af reglerne til sådant et omfang, at mange af serverens staffs bliver bange for dig i cases. (lol)
Du virker til at være moden, hvilket er nødvendigt for at kunne kontrollere en politistyrke.
 

Dog syntes jeg, at du til tider kan gå hen og blive ret nazi, og arrestere/demote folk for den mindste lille ting (som f.eks. da jeg blev arresteret for at køre på den anden side af vejen i 6 sekunder, som så er en "længere periode"). Selvom dette stadig teknisk set er inde for lovens rammer, så syntes jeg at det ødelægger stemningen blandt spillerne og deres RP.

Hvis du nu bliver vicerigs, så vil jeg stærkt råde dig til at være lidt mere 'large', og prøve at lave lidt mere RP end at svinge med den røde stav. Jeg håber du forstår 😄.

 

Held og lykke!

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, shu hasam skrev:

Neutralt rep


+ Du kan finde ud af reglerne til sådant et omfang, at mange af serverens staffs bliver bange for dig i cases. (lol)
Du virker til at være moden, hvilket er nødvendigt for at kunne kontrollere en politistyrke.
 

Dog syntes jeg, at du til tider kan gå hen og blive ret nazi, og arrestere/demote folk for den mindste lille ting (som f.eks. da jeg blev arresteret for at køre på den anden side af vejen i 6 sekunder, som så er en "længere periode"). Selvom dette stadig teknisk set er inde for lovens rammer, så syntes jeg at det ødelægger stemningen blandt spillerne og deres RP.

Hvis du nu bliver vicerigs, så vil jeg stærkt råde dig til at være lidt mere 'large', og prøve at lave lidt mere RP end at svinge med den røde stav. Jeg håber du forstår 😄.

 

Held og lykke!

hej shu hvis jeg bliver vice er jeg ik så maget nazi og jeg prøver os lige nu at stop med at være det så maget men tak for du siger det 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Ingen tvivl et +rep!

 

Du kan reglerne og du gør et virkelig godt arbejde som betjent! Har ikke tal på hvor mange gange jeg er blevet taget af dig.😆

Du er flink og imødekommende, og du gør et godt arbejde for at holde styr på byen!

//Ronni

Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, Ronni skrev:

Ingen tvivl et +rep!

 

Du kan reglerne og du gør et virkelig godt arbejde som betjent! Har ikke tal på hvor mange gange jeg er blevet taget af dig.😆

Du er flink og imødekommende, og du gør et godt arbejde for at holde styr på byen!

//Ronni

Kommer alltid efter dig Ronni og det ved du godt 😈🙂 

Men tak 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.