Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]Matti


Matti 🐐

Recommended Posts

In-game navn: Matti

SteamID: STEAM_0:1:420168501

Alder: 18

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?
Jeg synes, at jeg skal være en del af ledelsen, da jeg har hvad det kræver. Jeg er en rigtig aktiv og seriøs spiller, og jeg vægter det at være betjent højt. Her på det sidste har jeg gået fra at være en troll betjent til at tage tingene lidt mere seriøst, dog så kan der selvfølgelig stadig være nogle upsere. Jeg prøver dog altid, at tage tingene seriøst, og redde mig ud fra eventuelle problemer. Jeg ved hvordan, at tingene hænger sammen indenfor vicerigs-holdet, da de personer som jeg primært spiller med er vicerigs.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?
Min aktivitet er høj, og jeg er ca. betjent 1-2 timer om dagen, dette kan dog svinge rigtig meget.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?
Jeg vil rigtig gerne opnå en seriøs styrke, hvor jeg kan være med til, at uppe politi niveauet. Jeg vil ikke kun være vicerigs, for at give mine venner en nem vej ind i politiet, og vægte dem højere end de andre spillere. Jeg vil så vidt muligt prøve at holde mig neutral til eventuelle ansøgere.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg kan bidrage med min hjælpsomhed, min modenhed og ikke mindst mit gå på mod. Jeg har nu fået afvist en del ansøgninger, men jeg synes virkelig, at jeg er klar nu. Jeg er altid hjælpsom, hvis en person eventuelt skulle stå med et spørgsmål omkring en feature, som politiet har som vedkommende ikke kender til det.
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?
Nej, I kan altid smide mig en pm.

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløj @Matti 🐐.

Fra mig får du et +rep. 

Har ikke spillet gmod i rigtigt lang tid. Hvis ikke du har ændret dig så er du nok en af de mest kompetente betjente jeg kender.

 

Du kan virkelig reglerne og giver ingen fordele. Du sætter dig ind i rollen og derfor er det oplagt du bliver vicerigs

 

Held og lykke

//VaffelVictor

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Matti.

Jeg synes sgu at du fortjener et +REP for min siden.

Du var pisse flink og sød dengang vi var på grinden i BigBrains,

Du var ikke blot sjov at snakke med men også rigtig kompetent.

- Din ansøgning er overskuelig og flot

- Du har et godt kendskab til serverens regler

- Du er skide flink og kan holde tonen 

 

Det eneste der lidt arveligt er at jeg ikke ser dig så meget som betjent 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du er 100% en af de personer, som kan blive en god vicerigs. Du er virkelig kompetent, og du er virkelig imødekommende overfor alle folk - det er bl.a. en af de ting, vi mangler i rigspolitiet. Derudover, så har du også et godt kendskab til serverens færdselslov - og regelsæt - hvilket også gør en betjent til en god en af slagsen. Som nogle af de andre også skriver, så kunne du godt være lidt mere betjent in-game. Dog ved jeg også, at du virkelig prøver at være online, når du kan.

 

Held og lykke, Matti!

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Matti 🙂

Du er en skide flink gut. Du ved hvordan man omgås mennesker, på den bedste måde. 
Ikke nok med det, har du et mega godt kendskab til reglerne samt færdselsloven, og du er en skide god leder.
Det eneste der ikke er som det skal være, er din aktivitet. Men jeg er sikker på, at hvis du får rollen, ændre det sig meget.

Det vil sgu være dejlig, at have dig med i styrken.
Så du får et +rep fra mig.
Held og lykke!

//Gunner

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.