Hop til indhold
Stavox

[Solved] Pakkeomdeler hud


Kagen
 Del

Recommended Posts

Jeg lavede for et stykke tid siden et forslag om en lille hud i højre hjørne. Der er blevet implementeret på serveren dog viser den kun den ene pakke som du ved hvor skal hen mit originale forslag var når du tog pakken ud af din bil/lastbil ville den opdatere så du kunne se om den næste pakke skulle samme sted  

 

 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Dynn skrev:

Jeg har anvendt mine imponerende færdigheder i paint til at give en idé om hvordan jeg tænker det kan se ud:

kjB3JMX.png

 

 

Listen har en scrollbar til de køretøjer som kan transportere mange pakker.

Pil op i højre side af listen, rykker pakker et tak op, højreklik rykker til top.

Når du tager en pakke fra din bil, er det den øverste på listen, så snart du tager den ud, fjernes den.

Listen vises så længe der er pakker i din postbil.

 

Hvad tænker du/I om det?

Det ville være mega fedt, Ps hvorfor er du ikke kunstner?

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Kagen skrev:

Jeg tænkte bare at den ville opdatere den nuværende boks men ja det lyder også rigtig fint 

Det er også den nemme løsning, men andre har foreslået at kunne vælge pakken man tager ud. Jeg tænker dog denne løsning er bedre, da man stadig kan holde leveringen effektiv uden at stå og køre rundt i menuer når man holder ulovligt parkeret o. lign

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 11 months later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.