Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Har dummet mig


Ben

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:112958309

Hvorfor skal du unbannes: 

Hejsa Stavox, Negus Benny her. Jeg har lavet en dumhed og brugte noget bhop jeg sad og fjollede rundt med dengang jeg fik mit ban. jeg undskylder meget især overfor dem jeg diskuterede med og dem der blev fornærmet og påvirket af det. Men lad os komme til sagen.

 

Jeg ønsker igen at få lov til at kunne spille på serveren og være en del a communityet endnu engang, jeg havde det virkelig fedt da jeg spillede på Stavox og har mødt både nye og gamle venner igen derinde jeg har selvfølgelig lært af mine dumheder og er stoppet for længst med at have sådan nogle filer på min pc. Jeg håber i kan tage godt imod min unban request, og giver mig en lille chancer mere. Mvh "Negus Benny" (wolvenyte), fortsat god arbejdløst

Link til kommentar
Del på andre sites

Fedt at høre, at du gerne vil ind på serveren igen. Sagen er dog den, at du har brugt cheats til at få fordele på serveren, hvilket vi slet ikke tolererer. Du ødelægger det både for dig selv, men også for alle andre spillere på serveren. Hvis du får en chance for unban, hvordan kan jeg så sikre mig, at ud ikke vil bryde lignende regler?

Link til kommentar
Del på andre sites

Beetle, tusind tak for svar 🙂 Jeg forstår at man kan tvivle, men hvis i giver mig en chance, så vil jeg optage video (til hvis der nogle der skulle tro, at jeg snød igen) kunne fremføre et bevis på, at jeg ikke bruger nogle form for ekstra fordele længere. Er også helt fair, med hvis nogle holder øje, osv, for det gør spillet kedeligere for en selv, at bruge forskellige former for snyd.

-Negus 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.