Hop til indhold
Stavox

[Solved] Banreq på Expel, Cybe & AntonGV


TeNtE

Recommended Posts

Dit in-game navn: TeNtE
Spillerens in-game navn: Expel - Cybe - AntonGV
Dit SteamID: STEAM_0:0:561752291
Spillerens SteamID:  STEAM_0:1:163088266 - STEAM_0:0:85855047 - STEAM_0:1:506710097
Tidspunkt for hændelse: 5.30 - 8.00
Hvilke regler er blevet brudt: 7.7 - 
Hvad skete der: Det hele startede med at Triaden havde Gården - så havde de nocolided deres garage hvor jeg løb ind og stod ved en dør og spammede F2 [Blev ikke bedt om at forlade området]. Cybe vælger at sælge sin dør og jeg køber så gården og sætter base op. Jeg fjerner så meth cooldown og de raider mig en 2-3 gange som tyv. Så vælger Expel og Cybe at gå betjent - hvor AntonGV går ind og skydder og lockpicker døren hvor jeg tager billeder af det og laver en sag om det til politiet. Da han når ind til smartdoorsne vælger jeg at skrive /112 Raid i gården og politiet kommer og kan høre de åbner bagagerummet for at få dronen ud og står og venter på at jeg skyder så de kan rykke ind. Jeg vælger at skyde ham da han når indnefor og politiet wanter mig og rykker ind. Der går lidt tid og det samme sker bare hvor politiet kommer flyvende ind med en drone og tazer mig mens jeg står med pocket fremme og der står en og keypadcracker i indgang - og her syntes jeg at det går over i jobabuse og regelen 7.7 - da dette er temmelig unfair for mig.  
Beviser: Ikke alt jeg fik på video.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Kim larsen skrev:

Tente vi havde det præcis samme problem der vi overtog kraft så kørte emilst op på taget med expels bil også warrent de ogs 4-5 gange fpr at have stjålet en bil så det er ikke første gang de har gjordt det

 

Det hørte/så jeg godtnok 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.