Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request - Støvsuger


støvsuger

Recommended Posts

SteamID: 76561198287149176

 

Hvorfor skal du unbannes: 

 

Jeg indrømmer gerne, at jeg før i tiden har lavet rigtig meget lort i den, på jeres server. 

Nu står jeg så i den situation, hvor jeg faktisk virkelig har lyst til at spille inde på serveren, uden at være troll.

Jeg har været banned i flere måneder nu, og har så på den måde fået en lang pause fra Stavox, men efterhånden er en god portion af mine venner vendt tilbage til serveren, og jeg kunne rigtig godt tænke mig at gøre det samme. Jeg har før i tiden spillet seriøst på serveren, og bare hygget mig med nogle venner, men den her sidste periode på serveren var ikke bestemt god på sin vis. Jeg er dog klar til at komme tilbage på serveren med en positiv holdning og undlade alt den åndssvage troll, jeg ved ikke hvordan jeg skal bevise det uden at få en chance for at vise at jeg mener det.

 

Jeg vil glædeligt møde til en mundtlig samtale på Discord, jeg er dog mindre intelligent når det gælder teamspeak, så det ville være mega nice hvis jeg ikke skulle rode med det, men skal nok prøve hvis det er.

 

Halla halla shababs støvsuger tjekker ud

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.