Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Forespørgsel på mindre ban


Swrek

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:233721151

 

Dette er ikke som sådan en unban-request men blot et håb om at min straf kunne mindskes en smule, da jeg føler at permanent ban er lidt voldsomt.

Jeg ville selvfølgelig gerne sige undskyld til Mic for hvad jeg sagde og at det ikke var ment som en reel dødstrussel men mere en lidt hårdere joke.

Håber i vil tænke over det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Swrek, det er fedt at høre du gerne vil ind igen.

 

Jeg kan ikke helt huske situationen på hvad vi diskuterede om, men det er godt nok en dårlig "joke" at sige jeg skal skydes i baghovedt.

Jeg tænker ikke der er vildt meget at skulle siges her, så jeg vil bare skrive til Mikk og så vender vi tilbage med et svar.

 

-Mic

Link til kommentar
Del på andre sites

46 minutter siden, Mic skrev:

Hej Swrek, det er fedt at høre du gerne vil ind igen.

 

Jeg kan ikke helt huske situationen på hvad vi diskuterede om, men det er godt nok en dårlig "joke" at sige jeg skal skydes i baghovedt.

Jeg tænker ikke der er vildt meget at skulle siges her, så jeg vil bare skrive til Mikk og så vender vi tilbage med et svar.

 

-Mic

Jah jeg ved det godt det var lidt most men på daværende tidspunkt opfattede jeg det som "joke" har dog efter godt kunne se at det var noget jeg ikke skulle ha sagt, og det beklager jeg mange gange for.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.