Hop til indhold
Stavox

[Afvist] For hård straf


Tove Larsen

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:147303363

Hvorfor skal du unbannes: Kan godt selv se at det jeg gjorde var useriøst, men synes slet ikke det er permban værdigt (skyder en fange 4 gange i jail) plus så havde han tidligere probpushet mig, og den anden jeg skød var med på at der ikke var så meget RP inde på serveren da det var late night. Synes efter hånden at jeg har afsonet min straf, så det kunne være lækkert med et unban, plus så kan jeg rigtig godt lide at spille på jeres server, så det er lidt nederen med et perm. Men jeg har lært af mine fejl.

-Tak på forhånd, vh Lucas😄

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Tove Larsen

 

Dejligt at vide at du vil ind på serveren igen.

 

Problemet er bare det at jeg ikke synes at du har haft ban i nok tid for det du gjorde.

 

Ham der laver ban requesten har udtrykket sig for at det du gjorde i det fængsel mod dem ikke var okay.

 

I klippet han har tilsendt skyder du Lars hver gang han kommer ud, Edvard hver gang han kommer ud og Bobby skyder du også som heller ikke lød til at have det særlig sjovt.

 

Ved heller ikke helt om du har lært af dine fejl endu da du starter ud med at skrive på discord til mig efter dit ban at jeg er mongol, hjerneskadet og har en kronisk fejl hvis jeg synes at MassRDM i jail var ban worthy da man er "ude for rp".

 

Hvis du har nogen beviser på at de andre du skød i jail var med på den må du meget gerne sende dem i tråden eller få Edvard til at skrive til mig, for det var ikke hvad ham der lavede ban requesten gav udtryk for.

 

Du fik også ban aftenen før hændelsen så det gav heller ikke lige det bedste signal på at du virkelig kunne lide at spille på serveren og overholde vores regler.

 

Jeg vil tage en snak med en kontrollør og komme tilbage med et svar.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.