Hop til indhold
Stavox
  • 0

Stavox content downloader kan ikke afinstalleres


Jeiner

Spørgsmål

Jeg spiller ikke gmod mere, og derfor valgte jeg at slå stavox content downloaders "Start with Windows (Automatic updates)" fra, dette virkede dog ikke så jeg valgte at afinstallere det med windows kontrol panelet. Dette har dog ikke virket da det stadig nu åbner når jeg tænder min computer.

 

Det står som installeret i dag så det er lidt mærkeligt for mig, da jeg har haft det i meget længere tid end det. 

SE VEDHÆFTET: Billede fra mit kontrolpanel NU hvor man kan se at installeringsdatoen er i dag.

12345.PNG

Link til kommentar
Del på andre sites

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

Nu har jeg kigget på det og har fundet 2 filer ikke i AppDataen i min User men i stedet i %appdata%.

Jeg har slettet dem og efterfølgende brugt kontrol panelet til at fjerne det igen, just in case der er andre filer et andet sted.

Jeg sidder lige midt i et møde på Microsoft Teams men jeg genstarter min computer efter mødet og vender tilbage her med et resultat.

Capture2.PNG

Efter genstart:
Åbnes stadig når min computer tændes ;( - Nogle andre forslag, eller noget jeg har gjort galt?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det her er ikke nødvendigt men, du kan installere en third-party program som kan afinstallere ikke kun .exe og mapper men også junk filer og registry keys som den måske kan efterlade

 

Et program som dette kan være Revo Uninstaller

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Mattkoch skrev:

Det her er ikke nødvendigt men, du kan installere en third-party program som kan afinstallere ikke kun .exe og mapper men også junk filer og registry keys som den måske kan efterlade

 

Et program som dette kan være Revo Uninstaller

Dårlig ide. Stort set alle de der "Uninstaller" programmer er crap, og gør mere skade end de hjælper. De eksisterer udelukkende for at få dig til at købe deres pro versioner.

Vi indsætter en registry key som starter programmet med computeren, men når man afinstallerer downloaderen, fjerner den jo den fil den skulle køre alligevel.

Medmindre man ændrer keys tilhørende andre programmer, eller Windows selv, så gør de ingen skade, og fylder heller ikke rigtigt noget. 

 

At programmet ikke kan afinstalleres ordentligt, er højst sandsynligt min fejl, og nok alligevel intet som det der program kan løse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.